ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت و فوجیتسو
تکنولوژی

مایکروسافت و فوجیتسو در زمینه هوش مصنوعی با هم همکاری می کنند

مایکروسافت و فوجیتسو از قصد خود برای همکاری در زمینه هوش مصنوعی با هدف بهینه سازی فرایندهای کاری و افزایش خلاقیت کارکنان خبر داده اند. راه حل مورد نظر ترکیبی از مایکروسافت 365 و «پلتفرم ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

مایکروسافت و فوجیتسو از قصد خود برای همکاری در زمینه هوش مصنوعی با هدف بهینه سازی فرایندهای کاری و افزایش خلاقیت کارکنان خبر داده اند.

راه حل مورد نظر ترکیبی از مایکروسافت 365 و «پلتفرم ارتباطات جهانی» فوجیتسو است که از سرویس های دیگری مانند «هوش مصنوعی انسان محور» کمپانی ژاپنی و پلتفرم Azure نیز بهره می برد.

این دو غول تکنولوژی به منظور ارتقای کیفیت دستاوردهای مشترک، چندین طرح آزمایشی را در کشورهای مختلف برگزار خواهند کرد.

در بیانیه رسمی فوجیتسو به مواردی که قرار است روی آن تمرکز شود اشاره شده است:

1. تمرکز روی کار خلاقانه و تولید ارزش افزوده

2. اجرای خودکار و روان وظایف با بهره گیری اهرم هوش مصنوعی

3. کاوش در ایده ها، شبکه ها و افراد و یافتن گزینه های مناسب

4. تجزیه و تحلیل محرک های بازدهی و انگیزشی با سنجش افراد، تیم ها و شرکت ها

همکاری «جادسن اولداف»، معاون اجرایی کسب و کار اقتصادی جهانی مایکروسافت در رابطه با اجرای طرح های مشترک با فوجیتسو می گوید:

یکپارچه سازی محصولات ما و راهکارهای منحصر به فرد فوجیتسو، روش های جدیدی را برای بهره بردن از مزایا و قابلیت های هوش مصنوعی در راستای بهبود همکاری و خلاقیت در اختیار افراد قرار می دهد.

این دو کمپانی در کنار ارائه سرویس های مشاوره ای، دوره هایی آموزشی را نیز در مراکز مخالفی از قبیل دفتر مایکروسافت در توکیو برگزار خواهند کرد.

این راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی پیش از انتشار به صورت جهانی در سه ماهه دوم سال 2018 در ژاپن معرفی خواهند شد و بر اساس برآوردهای صورت گرفته در چند سال آینده حدود 2 میلیارد دلار را برای این دو شرکت به ارمغان می آورند.

مایکروسافت در سال های اخیر هوش مصنوعی را یکی از اولویت های خود قرار داده و هفته گذشته در رویداد «هر روز هوش مصنوعی» ویژگی های جدیدی از کورتانا، بینگ و مجموعه آفیس را به نمایش گذاشت که همگی به لطف پیشرفت های حاصل در فضای هوش مصنوعی امکان پذیر شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی