ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرانسل و قلم‌چی
تکنولوژی

تحصیل دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده با همکاری ایرانسل و قلم‌چی

زلزله ناگوار غرب کشور تکاپوی بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها را برای بهبود اوضاع معیشتی زلزله‌زده‌ها به همراه داشت که ناشی از همدلی تمام ایرانیان در مواقع بحرانی با یکدیگر بود. در بین تمام مشکلات ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

زلزله ناگوار غرب کشور تکاپوی بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها را برای بهبود اوضاع معیشتی زلزله‌زده‌ها به همراه داشت که ناشی از همدلی تمام ایرانیان در مواقع بحرانی با یکدیگر بود. در بین تمام مشکلات این مناطق یکی از مسائلی که شاید به اشتباه کم‌اهمیت‌تر از دیگر مسائل به نظر بیاید، مسئله درس و ادامه تحصیل دانش آموزان است. در همین راستا ایرانسل و قلم‌چی درس‌های دانش‌آموزان این مناطق را طریق بستر اپلیکیشن لنز ایرانسل به دست آنها می‌رسانند.

قرار است محتوای کامل درسی تمام پایه‌های تحصیلی به صورت رایگان از این تلویزیون اینترنتی در دسترس دانش آموزان قرار بگیرند تا آنها بین ساعات 15 تا 20 در شبکه ای به نام «شبکه دانش» دروس خود را ادامه دهند. استفاده از لنز توسط کاربرانی که از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنند، در صورت خرید بسته‌های اینترنتی بدون کاهش حجم اینترنت و به صورت رایگان است.

البته موضوعی که در این بین وجود دارد دسترسی سخت به اینترنت پرسرعت در این مناطق است. به نظر می‌رسد ایرانسل تمهیداتی را برای تقویت زیرساخت اینترنت موبایلی خود در این مناطق در نظر دیده است.

ایرانسل و قلم‌چی

نرم افزار لنز از وبسایت ایرانسل به نشانی Irancell.ir و یا نرم افزارهای کاربردی ارائه دهنده نرم افزارها و وبسایت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی به نشانی Kanoon.ir در دسترس است؛ همینطور محتوای لنز از طریق وبسایت Lenz.ir نیز قابل استفاده است. تلویزیون اینترنتی لنز چندی پیش خبر از همکاری خود با لالیگا هم داده بود و تلاش‌های اخیرش نشان از عزم راسخ دست‌اندرکاران آن برای ظهوری قدرتمند در بین IP TVها دارد.

با توجه به شدت تخریب‌های به‌وجود آمده در زلزله مناطق غربی کشور و عدم دسترسی برخی از دانش آموزان این مناطق به مدارس این همکاری در راستای اهدافی نظیر بازگشت وضعیت مناطق زلزله زده به شرایط عادی و کاهش آلام هموطنان و کمک رسانی تحصیلی به آسیب دیدگان این بلای طبیعی آغاز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی