ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

احتمال پشتیبانی گلکسی S9 از جک 3.5 میلیمتری هدفون

با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی S9 و مدل پلاس آن هر روز شایعات و خبرهای جدیدی از آن به گوش می رسد و اخیرا خبری مبنی بر پشتیبانی این دستگاه از جک 3.5 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۳

با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی S9 و مدل پلاس آن هر روز شایعات و خبرهای جدیدی از آن به گوش می رسد و اخیرا خبری مبنی بر پشتیبانی این دستگاه از جک 3.5 میلیمتری هدفون منتشر شده است.

به تازگی وب سایت «Slashleaks» در اکانت توییتر خود تصویری از یک بورد الکترونیکی را قرار داده و مدعی شده که مربوط به ماژول USB-C و جک هدفون 3.5 میلیمتری پرچمدار بعدی سامسونگ است.

روی این قطعه الکترونیکی شماره مدل SM-G965F به چشم می خورد که به گلکسی S9 پلاس مرتبط بوده و اگر این شایعه حقیقت داشته باشد احتمال پشتیبانی پرچمدارهای آتی سری S از این قابلیت بسیار بالا خواهد بود.جک 3.5 میلیمتریحرف F در این شماره مدل نشان دهنده تعبیه این ماژول خاص در مدل تک سیم و بین المللی گلکسی S9 است.

اسمارت فون های فعلی سامسونگ و از جمله گلکسی S8 و نوت 8 نیز از این قابلیت برخودار هستند و این در حالی است که بسیاری از تولید کننده های معتبر از جمله اپل جک 3.5 میلیمتری را کنار گذشته اند.

البته کمپانی کره ای در کنار برخی موبایل های خود ایربادهای AKG را نیز به خریداران ارائه می کند که استفاده از آنها مستلزم وجود جک 3.5 میلیمتری است.

شایعات پیرامون پشتیبانی گلکسی S9 از این ویژگی بحث های زیادی را به دنبال داشته، با این حال شواهد و قراین منتشر شده در ماه های اخیر حاکی از عدم همراهی سامسونگ با موج حذف جک 3.5 میلیمتری است.

برای مثال در بسیاری از رندرهای منتشر شده از این موبایل و قاب های محافظ آن شکاف مرتبط به این جک به چشم می خورد. علاوه بر این افراد آگاه از صنعت فناوری در شبکه های اجتماعی بر این مطلب صحه گذاشته اند.

از طرف دیگر ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ که در آن حذف جک هدفون در آیفون را به تمسخر گرفته را نیز می توان نشانه ای از حفظ این قابلیت در پرچمدارهای آتی این کمپانی به حساب آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Roger
    Roger | ۶ دی ۱۳۹۶

    دیگه ایفون هرچی سیستم عاملش مزخرفو محدوده .. جک هدفونو هم حذف کرده که سخت افزاری هم محدود بشه

  • MohamadReza
    MohamadReza | ۶ دی ۱۳۹۶

    ایرباد چیه دیگه ایرفون نبود مگه؟

مطالب پیشنهادی