ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازداشت یکی از مدیران عالی رتبه هوآوی به اتهام فساد مالی

هوآوی که عنوان بزرگ ترین تولیدکننده موبایل در چین را در اختیار دارد روز گذشته اعلام نمود رئیس واحد فروش محصولات مصرفی آن در چین به خاطر پاره ای بازجویی های مرتبط با فساد بازداشت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

هوآوی که عنوان بزرگ ترین تولیدکننده موبایل در چین را در اختیار دارد روز گذشته اعلام نمود رئیس واحد فروش محصولات مصرفی آن در چین به خاطر پاره ای بازجویی های مرتبط با فساد بازداشت شده است.

پلیس ظاهرا به خاطر ظن خود نسبت به دریافت رشوه توسط Teng Hongfei بلافاصله وارد عمل شده و او را دستگیر کرده است. Teng مسئولیت فروش محصولات مصرفی هوآوی در چین را بر عهده داشته است که در یکسال گذشته بخش تولید موبایل آن جایگاه نخست را در چین و رتبه سوم را در دنیا از آن خود کرده بود و تمام تلاشش را به خدمت گرفته تا به یکی از اصلی ترین رقبای اپل بدل شود.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد انتظار می رود که دستگیری وی اثری نامطلوب بر  وجهه یکی از بزرگ ترین شرکت های چینی سازنده موبایل داشته باشد؛ شرکتی که به واسطه ساخت تلفن های همراه مقرون به صرفه همراه با امکاناتی قابل توجه توانسته سهم قابل توجهی از بازار جهانی این محصولات را به خود اختصاص دهد. این کمپانی پرچمدار اخیر خود به نام میت ۱۰ را تقریبا همزمان با رونمایی از آیفون 10 اپل معرفی کرد.

Ren Zhengfei مدیرعامل هوآوی

خود هوآوی را هم که مدیرانش معتقدند کارکنان، آن را مدیریت می کنند توسط یکی از مهندسان سابق ارتش چین به نام Ren Zhengfei  تاسیس کرده که گفته می شود روابط دیرینه و حسنه ای با دولت این کشور دارد.

هوآوی در واکنش به این خبر اعلام داشته که اخلاقیات از  اهمیت بالایی برای آن برخوردارند و ابدا در برابر فساد صبوری نمی کند.

البته باید اشاره کنیم که این شرکت پیشتر هم با موارد مشابه در میان مدیران عالی رتبه خود روبرو شده است. در سال ۲۰۱۵ میلادی Ren در مجمع جهانی اقتصاد در داوس اظهار داشت که هوآوی بعد از بخشش ۴۰۰۰ نیروی خود از جمله جمعی از مدیران ارشدش که به اختلاس و کلاهبرداری متهم شده بودند مجبور شده تا یک سیاست داخلی را برای جلوگیری از بروز دوباره این اتفاق تدوین نماید.
سخنگوی هوآوی در اظهار نظر اخیر خود حرفی از جایگزین Teng که مدیریت فروش چین را بر عهده دارد به میان نیاورده. بخش محصولات مصرفی این کمپانی که واحد موبایل آن را نیز شامل می گردد در جریان شش ماهه نخست امسال با افزایش درآمد ۳۶ درصدی (برابر با ۱۶ میلیارد دلار) روبرو بود. این واحد توانست رشد ۲۵ درصدی (معادل با ۳۳ میلیارد دلار) را در درآمدهای هوآوی از بخش محصولات مصرفی آن در سال گذشته میلادی برایش به ارمغان بیاورد که این میزان در سال قبل برابر با ۴۲ درصد عنوان شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۶ دی ۱۳۹۶

    هه هه

  • MasoudZ
    MasoudZ | ۶ دی ۱۳۹۶

    احتمالا ایرانی الاصل بوده طرف ?

  • محمد گوهری
    محمد گوهری | ۶ دی ۱۳۹۶

    دوستان یک گروه موبایل هست مخصوص بحث ها و سوالات شما حتما جوین بدید.
    برای دیدن لینک بیاین به gpmobile@

مطالب پیشنهادی