ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستبند هوشمند vivofit 4 گارمین
تکنولوژی

دستبند هوشمند vivofit 4 گارمین با دوام باتری یک ساله معرفی شد [تماشا کنید]

پوشیدنی های هوشمند گارمین به دلیل ارزانی و کاربردی بودن همواره از گزینه های خوب در میانه های بازار به شمار می روند. حال این شرکت محصولی تازه با نام vivofit 4 را روانه بازار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

پوشیدنی های هوشمند گارمین به دلیل ارزانی و کاربردی بودن همواره از گزینه های خوب در میانه های بازار به شمار می روند. حال این شرکت محصولی تازه با نام vivofit 4 را روانه بازار کرده که از دو ویژگی مهم برخوردار است. نخست این که نیازی به شارژ کردن آن ندارید و دوم آن که قابلیت های ردیابی سلامتی محصولات رده بالا را با پرداختی مناسب در اختیار خواهید داشت.

چیزی که در نخستین نگاه به vivofit 4 نظر شما را به خود جلب می کند، پیشرفت قابل ملاحظه طراحی این محصول نسبت به مدل vivofit 3 سال قبل است. این ردیاب سلامتی حالا از ظاهری زیباتر و مدرنتر برخوردار بوده و می تواند با رنگ بندی های جذاب خود سلیقه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

گارمین برای دستبند هوشمند خود یک نمایشگر رنگی همواره روشن را در نظر گرفته که رابط کاربری بسیار ساده و سرراستی را پیش روی کاربر قرار می دهد. ضمن این که واچ فیس های متنوع از طریق اپلیکیشن موبایل «Garmin Connect» قابل انتخاب خواهند بود.

البته این سادگی هرگز به معنی محدودیت در امکانات نخواهد بود، بلکه گارمین توانسته در همین نمایشگر کوچک و با همراهی یک دکمه فیزیکی ساده مجموعه ای قابل توجه از قابلیت های ردیابی فعالیت های بدنی را در اختیار کاربر خود قرار دهد.

به لطف بهره مندی از یک باطری ساعت، دستبند سلامتی vivofit 4 بی نیاز از شارژ خواهد بود و با هر بار تعویض باتری تا حدود یک سال کاربر خود را همراهی می کند. این محصول با قیمت ۷۹ دلار قابل تهیه است. بندهای مشکی و سفید با قیمت ۱۹ و بندهای سرمه ای و ارغوانی نیز با قیمت ۲۹ دلار به صورت جداگانه قابل تهیه خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی