ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر گلکسی اس 9 پلاس
تکنولوژی

انتشار رندرهایی از گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ؛ تولید آغاز شد

در حالی که تنها چند هفته به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده، ولی بازار شایعات در مورد آنها بسیار داغ است. اخیراً تصاویری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۳

در حالی که تنها چند هفته به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده، ولی بازار شایعات در مورد آنها بسیار داغ است. اخیراً تصاویری از رندرهای گلکسی اس 9 پلاس در قاب محافظ منتشر شده که بسیاری از مشخصات پیش تر فاش شده آن را تأیید می کند. همچنین سامسونگ خبر از آغاز تولید برخی بردهای این دو تلفن هوشمند داده است.

رندر گلکسی اس 9 پلاس

رندرهای جدید وجود دوربین اصلی دوگانه و فلاش دوگانه را تأیید می کنند

این تصاویر که در سایت بریتانیای آمازون منتشر شده خبر از دوربین اصلی دوگانه گلکسی اس 9 پلاس (احتمالاً بر خلاف گلکسی اس 9) می دهد. همچنین به نظر می رسد دقیقاً مشابه گمانه زنی های پیشین، حسگر اثر انگشت زیر دوربین های اصلی تعبیه شده و بدین ترتیب دسترسی به آن نسبت به گلکسی اس 8 پلاس، راحت تر به نظر می رسد. فلش دوربین اصلی این تلفن هوشمند نیز دوگانه خواهد بود و یک حسگر ضربان سنج قلب نیز دقیقاً در زیر آن قرار خواهد گرفت.

به نظر می رسد کلید فعال سازی دستیار صوتی هوشمند بیکسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده. همچنین کلید ولوم در سمت چپ آن مشاهده می شود. البته مشخص نیست که این کلید یکپارچه خواهد بود یا از دو کلید جداگانه تشکیل شده است.

رندر گلکسی اس 9 پلاس

دوربین جلویی گلکسی اس 9 با گلکسی اس 9 پلاس متفاوت خواهد بود

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که ثبت سفارش برای دوربین های پرچمداران خود را شروع کرده. همچنین گزارش شده که گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه جلویی بهره خواهد برد؛ در حالی که گلکسی اس 9 تنها دارای یک دوربین (با اسم رمز «Partron») خواهد بود که شامل دو سنسور است که در قالب یک دوربین با هم ترکیب شده اند و می تواند وظیفه دوربین جلویی و نیز تشخیص عنبیه را به عهده بگیرد. این کمپانی کره ای اعلام کرده که ساخت بردهای اصلی این دو تلفن هوشمند نیز آغاز شده.

رندر گلکسی اس 9 پلاس

احتمالاً یک نسخه گران قیمت تر گلکسی اس 9 پلاس از 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند خواهد بود

بر اساس سایر اطلاعاتی که پیش از این فاش شده، گلکسی اس 9 پلاس از نمایشگری با کیفیت +QHD با نسبت نمایشگر 18.5 به 9 بهره خواهد برد. همچنین لبه های طرفین نمایشگر خمیده خواهد بود. احتمالاً از 6 گیگابایت رم  بهره مند خواهد بود و یک نسخه گران قیمت تر آن با حافظه داخلی 512 گیگابایت ارائه خواهد شد. انتظار می رود این موبایل به همراه اندروید 8.0 و نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه این کمپانی، «Samsung Experience» به بازار عرضه شود.

رندر گلکسی اس 9 پلاس

پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که آزمایش های اولیه برای تولید گلکسی اس 9 را در مهر تا آبان ماه سال جاری به اتمام رسانده. انتظار می رود دو پرچمدار این کمپانی در کنگره جهانی موبایل (MWC) سال 2018 که از 7 تا 10 اسفند ماه سال جاری در بارسلون اسپانیا برگزار می شود، معرفی شوند و در نهایت حدود یک ماه بعد از آن نیز روانه بازار گردند.

پیشنهاد می کنیم مطلب دیجیاتو در مورد قابلیت هایی که گلکسی اس 9 را به تلفن هوشمند بهتری بدل می کنند را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • آریا
    آریا | ۷ دی ۱۳۹۶

    گوشی رو ولش. عجب قابیه. چه مارکیه؟

    • آریا
      آریا | ۷ دی ۱۳۹۶

      پیدا کردم KuGi

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۶ دی ۱۳۹۶

    در جواب به امیر حسین ؛ ایران وضعیت مالیش بده اکثریت گوشی میان رده دارن ، اما مردم اروپا و آمریکا و چین و ژاپن و استرالیا وضعیت مالی خوبی دارن در نتیجه ارزش مالی گوشی های پرچمدار برای مردم مناطق ذکر شده مساوی هست با ارزش مالی گوشی های اقتصادی در ایران

  • ami_ald
    ami_ald | ۶ دی ۱۳۹۶

    هر سری بزرگتر میشه??

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۶ دی ۱۳۹۶

    همش خبر از سامسونگ میزارن
    ولی یبار مطلب نزاشتین که g7 هم اسنپ دراگون 845 داره

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۶ دی ۱۳۹۶

    صنعت گوشی های هوشمند خیلی عجیب غریب شده یه عده هرسال سی مدل گوشی جدید معرفی میکنن و اکثریت جامعه فقط نظاره گر هستن و درحالی که گوشی های میان رده دستشونه فقط تماشا میکنن...نمیدونم حالا واقعا شرکت ها نگاه اقتصادی دارن به پرچم دارهاشون یا فقط شده مسابقه "کی از همه بهتره"

مطالب پیشنهادی