ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لی ژائه یونگ وارث سامسونگ
تکنولوژی

دادستانی کره جنوبی به دنبال افزایش محکومیت وارث سامسونگ است

خبرگزاری بلومبرگ در گزارش جدیدی مدعی شده که دادستانی کره جنوبی به دنبال افزایش محکومیت وارث سامسونگ لی ژائه یونگ از ۵ سال به ۱۲ سال است. کارشناسان معتقدند که تایید این درخواست می تواند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

خبرگزاری بلومبرگ در گزارش جدیدی مدعی شده که دادستانی کره جنوبی به دنبال افزایش محکومیت وارث سامسونگ لی ژائه یونگ از ۵ سال به ۱۲ سال است. کارشناسان معتقدند که تایید این درخواست می تواند حاکمیت قانون را برای مردمی که نگاهی انتقادی به رابطه نزدیک بین دولت و بنگاه های تجاری دارند، به اثبات برساند.

پارک یونگ سو به عنوان دادستان ویژه این پرونده در خصوص جایگاه و فساد وارث کمپانی عظیم سامسونگ می گوید: «قدرت و ثروت لی در سامسونگ تنها ناشی از جایگاه پدرش بود. مردم می خواهند که ثروتمندان قدرتمند دیگر نتوانند هم رده با سیاست مداران در دولت کره جنوبی نفوذ داشته باشند.»

فرزند موسس سامسونگ در دفاعیات خود مدعی شده که هرگز علاقه ای به تصاحب جایگاهی بزرگ در سامسونگ نداشته است، بنابراین تفسیر انگیزه او از اهدای اسب های اصیل و گران قیمت به دوست صمیمی رئیس جمهور به منظور حفظ حمایت دولت از کمپانی پدرش، کاملاً غیر واقعی و اشتباه است.

لی ژائه یونگ وارث سامسونگ

طبق حکم قبلی دادگاه، لی ژائه یونگ علاوه بر هدایا مبلغ ۲۶ میلیون دلار را نیز به عنوان کمک به حساب موسسه خیریه تحت مالکیت دوست صمیمی رئیس جمهور پیشین کره جنوبی واریز کرده است. گفته می شود این رقم برای جلب حمایت دولت از ادغام کمپانی بزرگ «صنایع Cheil» در سامسونگ پرداخت شده. اقدامی که سبب می شد نفوذ لی درون یکی از بزرگترین شرکت های دنیا بیش از پیش افزایش یابد.

فرزند ارشد موسس کمپانی سامسونگ در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است، اما اگر درخواست دادستانی کره جنوبی برای افزایش مدت محکومیت او مورد قبول واقع شود، دیگر بازگشتش به کمپانی و در دست گرفتن مدیریت آن چندان آسان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • omid ashoori
    omid ashoori | ۷ دی ۱۳۹۶


    با عرض سلام بیشتر گوشی های سامسونگ مشکل باطری دارن از تجربه خودم و دوستانم میگم چون قبلا j7وa7 داشتم شب باطریش 100% بود و صبح میشد 69% هیچ کاری هم باهاش انجام نمیدادم توی حالت استندبادی واسه ی خودش باطری خالی میکرد بردم نمایندگی گفت باید سوکت شارژ عوض شه و سوکت شارژ جزو گارانتی نیست و هزینه کردم بازم درست نشد! اگه باطری خیلی واستون مهمه میتونید سمت سونی و هوآوی برید اگه آپدیت مهمه سمت پیکسل و آیفون و سونی برید اگه مستحکم بودن گوشی واستون مهمه سمته نوکیا و سونی و الجی برید و اگه نرم افزار و صفحه نمایش واستون مهمه سمته سامسونگ برید و در آخر اگه واستون کیفیت صدا مهمه سمته اچ تی سی برید، در ضمن خودم LG G6 دارم از همه لحاظ راضیم الله وکیلی

    • آریا
      آریا | ۷ دی ۱۳۹۶

      اگه lte یا 4g روشن باشه مصرف در حالت اسندبای بالا میره طبیعیه. حتی وایفای هم کمی مصرف رو بالا میبره ولی نه 31 درصد

    • محمد رضا
      محمد رضا | ۷ دی ۱۳۹۶

      چه ربطی به محکومیت لی داره باطری رو عوض کن

مطالب پیشنهادی