ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی موبایل های گلکسی نوت 8، بعد از اتمام شارژ دیگر روشن نمی شوند

برخی از دارندگان گلکسی نوت 8 سامسونگ اخیراً گزارش کرده اند که موبایل شان پس از اتمام کامل شارژ، دیگر مجدداً شارژ یا روشن نمی شود. سامسونگ در حال حاضر نسبت به بروز این مشکل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

برخی از دارندگان گلکسی نوت 8 سامسونگ اخیراً گزارش کرده اند که موبایل شان پس از اتمام کامل شارژ، دیگر مجدداً شارژ یا روشن نمی شود. سامسونگ در حال حاضر نسبت به بروز این مشکل ابراز آگاهی کرده و قصد دارد موبایل های تحت تاثیر قرار گرفته را تعویض کند. تا به اینجای کار معلوم نیست چند درصد از دیوایس ها مستعد این مشکل هستند.

در صورتی که باتری به 0 درصد برسد و دستگاه خاموش شود، موبایل های گلکسی نوت 8 دیگر شارژ یا روشن نمی شوند

کاربران می گویند در صورتی که باتری به 0 درصد برسد و دستگاه خاموش شود، موبایل های گلکسی نوت 8 دیگر شارژ یا روشن نمی شوند. ضمناً برخی از دارندگان موبایل، استفاده از کابل ها و شارژرهای دیگر را نیز تست کرده اند تا مطمئن شوند مشکلی از سوی شارژر وجود نداشته باشد و مشخص شد که مشکل، به خود موبایل باز می گردد.

گلکسی نوت 8 سامسونگ Galaxy Note 8

یکی از مدیران فروم رسمی سامسونگ در آمریکا به نام SamsungMel، به مشتریان این کمپانی توصیه کرده که هرچه سریع تر برای استفاده از گارانتی تعویض موبایل خود اقدام و یک گلکسی نوت 8 دیگر دریافت کنند. وی همچنین می گوید مشکل روشن نشدن موبایل های نوت 8، بدون شک مسئله ای است که سریعاً در توجه قرار می گیرد و برای برطرف سازی اش تلاش خواهد شد.

تا به اینجای کار، واحدهای گوناگون نوت 8 سامسونگ تحت تاثیر قرار گرفته و با توجه به گزارش کاربران، این مشکل روی تمام مدل های مخصوص اپراتورهای مخابراتی ورایزن وایرلس، T-Mobile و Sprint به چشم می خورد. مشکل تازه گلکسی نوت 8، بدون شک اتفاقات سال گذشته را یادآور می شود که سامسونگ را مجبور به جمع آوری کامل موبایل های نوت 7 از بازار کرد. البته مشکل فعلی به آن اندازه فراگیر به نظر نمی رسد اما در هر صورت اتفاقی است که باید جدی گرفته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • فرزاد ناصری
    فرزاد ناصری | ۹ دی ۱۳۹۶

    برامن خدارو شکر سالم بود

  • atabaei
    atabaei | ۸ دی ۱۳۹۶

    فقط یه دمپایی خوبه که میتونه خاموش بشه ولی دیگه روشن نشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی