ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرواز دراماتیک موشک اسپیس اکس به تصادفی در بزرگراه منجر شد [تماشا کنید]

هنگامی که درباره حواس پرتی هنگام رانندگی صحبت می کنیم، موبایل های هوشمند نخستین مسئله ای هستند که به ذهن می آیند؛ اما موبایل دیوایسی است که استفاده از آن، به انتخاب خود راننده بستگی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

هنگامی که درباره حواس پرتی هنگام رانندگی صحبت می کنیم، موبایل های هوشمند نخستین مسئله ای هستند که به ذهن می آیند؛ اما موبایل دیوایسی است که استفاده از آن، به انتخاب خود راننده بستگی دارد و در غالب مواقع، سبب می شود که راننده مقصر بروز حوادث باشد.

اما گاهی حواس پرتی های دیگری نیز به وجود می آید که هیچ کنترلی روی آنها نداریم. یکی از این حواس پرتی ها می تواند پرواز موشک اسپیس اکس بر فراز بزرگراه کالیفرنیای جنوبی باشد که منجر به بروز حادثه شده. به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که با دوربین داشبورد به ثبت رسیده و نشان می دهد پرواز زیبای موشک اسپیس اکس، چطور به تصادفی در بزرگراه منجر شد (در دقیقه 1:14 ویدیو).

برای افرادی که در حال حرکت به سمت غرب بودند، پرواز دراماتیک موشک اسپیس اکس به وضوح قابل مشاهده بود و با توجه به صحبت هایی که در ویدیو می شنویم، خانواده حاضر در اتومبیل به شدت از تماشای این صحنه هیجان زده است. اگر سایر رانندگان حاضر در بزرگراه هم این چنین هیجان زده شده باشند، بروز یک حادثه رانندگی اتفاقی چندان دور از ذهن نخواهد بود.

اگرچه مشخص نیست که این تصادف رانندگی جراحاتی برای افراد حاضر در سه اتومبیل به همراه داشته یا خیر، یک خبرگزاری محلی می گوید که صدها تماس تلفنی از مردم دریافت کرده که این پدیده به زعم خود عجیب را گزارش کرده اند. این خبرگزاری می گوید بسیاری از رانندگان در کنار بزرگراه توقف کرده بودند تا حرکت شکوهمند موشک اسپیس اکس به سمت فضای خارج از زمین را تماشا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۸ دی ۱۳۹۶

    خیلی برام جالبه تمام ماشینای خارجی دوربین دارن
    مگه یه دوربین چقدر شارژ نگه میداره یا چقدر حافضه داره که ۲۴ ساعت فیلمبرداری میکنه!
    لطفا اگر کسی میدونه چه نوع دوربینیه و چجوریه راهنمایی کنه خیلی دوست دارم یکی از اینا بزارم تو ماشین...

    • GTA
      GTA | ۸ دی ۱۳۹۶

      همه ماشین های خارجی دوربین ندارن. اگر هم اتوموبیلی دوربین داشته باشد مستقیم به باتری ماشین متصل می شود پس از نظر شارژ مشکلی ندارد و اگر تمام حافظه آن پر شد، سلول های اول حافظه پاک شده و ادامه فیلم اول حافظه ریخته می شود.

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۸ دی ۱۳۹۶

    فوق العاده بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی