ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپ با «تماس امن» در ارومیه و اراک فعال شد

فعالیت سامانه اسنپ در شهرهای اراک و ارومیه آغاز شده و اکنون اولین سرویس درخواست آنلاین خودرو در ۱۵ شهر ایران مشغول خدمت رسانی به کاربران است. اسنپ خبر می‌دهد که کار خود را در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۲۰

فعالیت سامانه اسنپ در شهرهای اراک و ارومیه آغاز شده و اکنون اولین سرویس درخواست آنلاین خودرو در ۱۵ شهر ایران مشغول خدمت رسانی به کاربران است.

اسنپ خبر می‌دهد که کار خود را در این دو شهر، با ارائه سرویس «تماس امن» آغاز کرده است؛ سرویسی که البته هنوز کاربران در پرترافیک‌ترین شهر فعالیت اسنپ یعنی تهران، از آن بی‌بهره‌اند. سرویس تماس امن با استفاده از یک خط ثابت میانی به مسافر و راننده اجازه می‌دهد تا بدون داشتن شماره موبایل همدیگر، از زمان درخواست تا پایان سفر قادر به برقراری تماس با هم باشند.

این سامانه حمل و نقل، در ماه‌های اخیر به سرعت درحال گسترش فعالیت خود در سراسر ایران بوده است و اکنون تعداد شهرهای تحت پوشش خود را به ۱۵ شهر رسانده است. اسنپ همچنین با ورود به هر شهر، سفر اول را نیز به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورتی که ساکن ارومیه یا اراک هستید، می‌توانید از کد «SNP-AU» برای دریافت رایگان اولین سفر خود استفاده کنید.

همچنین برای استفاده از راهنمای اسنپ در شهرهای ارومیه و اراک می‌توانید این صفحه را مطالعه کنید. اپلیکیشن اندروید این سرویس در کافه‌بازار در دسترس است و کاربران سیستم عامل iOS نیز می‌توانند با استفاده از سایت این سامانه، اپلیکیشن را دریافت کرده و یا از وب اپلیکیشن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی