ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی های رایگان ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شد

با توجه به نزدیک شدن سال نو میلادی، هم اکنون زمان مناسبی برای برنامه ریزی سال جدید و مهم تر از همه، آگاه شدن از بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

با توجه به نزدیک شدن سال نو میلادی، هم اکنون زمان مناسبی برای برنامه ریزی سال جدید و مهم تر از همه، آگاه شدن از بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه است.

سونی سرانجام لیست بازی های رایگان این سرویس در ماه آینده را منتشر کرده و در بین نام هایی که در این لیست جا دارند، می توان عناوین خوب و قابل توجه ای را نیز پیدا کرد.

مهم ترین بازی رایگان ماه ژانویه این سرویس را می توان بازی Deus Ex: Mankind Divided برای پلی استیشن 4 که یک عنوان اکشن نقش آفرینی ساخته استودیو سایبر پانک است، نامید.

در این بازی دوباره شما در نقش قهرمان قسمت پیشین این سری یعنی آدام جانسون قرار می گیرید و توانایی این را خواهید داشت که بین تبدیل شدن به یک ماشین کشتار جمعی یا یک کاراگاه بی سر و صدا، یکی را انتخاب کرده یا ترکیبی از هر دو آن ها باشید.

Deus Ex جدید در پلی استیشن پلاس

در کنار جدیدترین قسمت از سری Deus Ex، فصل اول از سری بتمن تل تیل گیمز یعنی Batman: The Telltale Series، برای پلی استیشن 4 طی ماه آینده رایگان خواهد بود.

در این بازی شما در نقش بتمن با چالش های این شخصیت چه زمانی که وظیفه نجات شهر را بر عهده داشته و چه زمانی که در قالب بروس وین، با مشکلات شخصی خود دسته و پنجه نرم می کند را بر عهده خواهید داشت.

اساس این بازی روی این موضوع طراحی شده که تصمیمات شما تاثیر مستقیمی روی ادامه داستان و اتفاقات آن گذاشته و تصمیم های متفاوت شما، عواقب متفاوتی را به دنبال خواهند داشت.

این بازی به همراه Deus Ex: Mankind Divided در ماه ژانویه برای مشترکین پلی استیشن پلاس کنسول پلی استیشن 4، رایگان خواهد بود.

دارندگان هدست واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن وی آر نیز به بازی  StarBlood Arena دسترسی خواهند داشت. همچنین عنوان That’s You! از ماه پیش، همچنان برای این پلتفرم رایگان خواهد ماند.

batman telltale در پلی استیشن پلاس

صاحبان پلی استیشن ویتا نیز به بازی Psycho-Pass: Mandatory Happiness که در سبک رمان های تعاملی دسته بندی می شود، دسترسی داشته و کاربران پلی استیشن 3 نیز به صورت رایگان، بازی هک اند اسلش Sacred 3 را دریافت خواهند کرد.

به طور کلی، لیست بازی های رایگان ماه ژانویه روی پلفترم های سونی به شرح زیر است:

پلی استیشن 4

  • Deus Ex: Mankind Divided
  • Batman: The Telltale Series
  • StarBlood Arena (پلی استیشن وی آر)
  • That’s You! (پلی استیشن وی آر)

PS3

  • Sacred 3
  • Book of Unwritten Tales 2

PS Vita

  • Psycho-Pass: Mandatory Happiness
  • Uncanny Valley

پیش از این نیز لیست بازی های رایگان سرویس ایکس باکس گلد در ماه آینده میلادی مشخص شده بود. نظر شما در مورد بازی های رایگان این دوسرویس در ماه آینده میلادی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی