ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گفتگوی خودروها با یکدیگر همکاری ال جی و Here
تکنولوژی

ایجاد امکان گفتگوی خودروها با یکدیگر به لطف همکاری ال جی و Here

به لطف همکاری ال جی و Here در آینده نه چندان دور خودروهای بدون راننده می توانند یکدیگر از را از وضعیت جاده و حوادث پیش آمده در مسیرها مطلع کنند. در واقع تلاش این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

به لطف همکاری ال جی و Here در آینده نه چندان دور خودروهای بدون راننده می توانند یکدیگر از را از وضعیت جاده و حوادث پیش آمده در مسیرها مطلع کنند.

در واقع تلاش این دو کمپانی ایجاد یک هاب ارتباطی برای مراوده اطلاعات میان خودروهای تمام یا نیمه خودران است. به لطف اطلاعات موقعیتی Here اتوموبیل ها می توانند موقعیت خود و وضعیتی که در آن گرفتار شده اند را اطلاع رسانی نمایند.

بدین صورت سامانه ناوبری خودروها با کارآمدی بیشتری به انتخاب مسیر خواهند پرداخت. این به نوبه خود به روان تر شدن و توزیع یک پارچه تر ترافیک شهرها نیز خواهد انجامید.

این تنها تلاش ال جی در زمینه هوشمند سازی خودروها نیست. کمپانی کره ای در سال ۲۰۱۴ نیز یک قرارداد همکاری با مرسدس بنز را برای بهبود سامانه ترمز خودکار اتوموبیل های تولیدی این شرکت به امضا رسانده بود و از آن تاریخ تا به امروز مشغول تامین باتری و برخی دیگر از قطعات سامانه مذکور است.

غول کره ای نیز به مانند رقیب هموطن خود تلاش دارد تا در بازار در حال توسعه خودروهای بدون راننده سهمی برای خود دست و پا کند. این شرکت قصد ندارد به تنهایی اقدام به تولید اتوموبیل های خودران کند، اما می خواهد به آنها توانایی گفتگو با یکدیگر را ببخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • جزامی
    جزامی | ۷ دی ۱۳۹۶

    مگه حرف میزنن خودروها باهم!

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۸ دی ۱۳۹۶

      اول متن را بخون بعد بیا کامنت بنویس

مطالب پیشنهادی