ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پست های پیشنهادی به صفحه اصلی اینستاگرام می آیند

در ماه پایانی سال 2017، اینستاگرام آپدیت های بزرگی را برای صفحه اصلی اپلیکیشن خود منتشر کرد. در میانه دسامبر آن ها قابلیت دنبال کردن هشتگ ها را به برنامه اضافه نمودند و هفته پیش ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

در ماه پایانی سال 2017، اینستاگرام آپدیت های بزرگی را برای صفحه اصلی اپلیکیشن خود منتشر کرد. در میانه دسامبر آن ها قابلیت دنبال کردن هشتگ ها را به برنامه اضافه نمودند و هفته پیش نیز شاهد تست ارسال مستقیم کامنت در فیدها بودیم که به کمکش کاربران می توانند در زمان کمتری نظرات خود را زیر ویدیوها یا عکس ها به ثبت برسانند.

برای تماشای پست های کسانی که دنبال کرده اید، دیگر رفتن به بخش اکسپلور تنها راه نیست

حالا هم نوبت به بخش پست های پیشنهادی رسیده که احتمالا آخرین بروزرسانی امسال این سرویس اجتماعی به حساب بیاید. پیشتر اگر می خواستید پست کسانی که دنبال نکرده اید را ببینید، باید به بخش اکسپلور (Explore) می رفتید تا تصاویر، ویدیوها و استوری های صفحات عمومی که بر اساس علایق شما گردهم آمده اند به نمایش در بیایند.

اما در آخرین آپدیت اینستاگرام به صفحه اصلی بخشی تحت عنوان «Recommended for You» اضافه شده که دارای سه تا پنج پست از کسانی که فالوو نکرده اید است. به اعتقاد اینستاگرام پست ها به گونه ای که انتخاب شده اند تا برای کاربر جالب به نظر برسند.

البته اگر پست های پیشنهادی به کارتان نیامد، می توانید از طریق منو آن را پنهان (Hide) کنید. بخش Recommended for You هم اکنون در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفته و در صورتی که هنوز این ویژگی برای تان فعال نشده باید چند روز دست نگه دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی