ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بالاتر گرفتن موبایل به آنتن دهی بهتر
تکنولوژی

آیا بالاتر گرفتن موبایل به آنتن دهی بهتر آن کمک می کند؟

گرچه سال ها از ورود تلفن های همراه به زندگی انسان ها می گذرد، اما معضل آنتن دهی در برخی مکان ها همچنان وجود دارد. بسیاری برای غلبه بر این مشکل و بهبود وضعیت آنتن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

گرچه سال ها از ورود تلفن های همراه به زندگی انسان ها می گذرد، اما معضل آنتن دهی در برخی مکان ها همچنان وجود دارد. بسیاری برای غلبه بر این مشکل و بهبود وضعیت آنتن موبایلشان اقدام به بالا گرفتن آن می کنند، اما آیا این کار واقعاً به آنتن دهی بهتر منجر می شود؟

در واقع باید گفت که این کار صرفاً یک رفتار بیهوده است که دقیقاً مشخص نیست چرا همه ما ناخودآگاه آن را انجام می دهیم، اما متخصصان می گویند که بالاتر گرفتن موبایل ها هیچ ربطی به آنتن دهی بهتر آنها ندارد.

دکتر «لین ژونگ» (Lin Zhong) استاد دانشگاه Rice در آمریکا معتقد است که ماهیت امواج موبایل طوری نیست که در اختلاف ارتفاع نیم متری تغییری در کیفیت یا قدرت آنها وجود داشته باشد. او می گوید امواج مذکور در اطراف ما کاملاً همگن و یکنواخت هستند.

البته دکتر ژونگ تایید می کند که راه رفتن، به خصوص در محیط شهری می تواند تاثیری منفی روی آنتن دهی بهتر موبایل شما بر جای بگذارد. ساختنمان ها تاثیری قابل توجه بر کیفیت سیگنال های موبایل دارند، بنابراین گاهی چند قدم آن طرف تر همه چیز برای تلفن همراه شما متفاوت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ali Ghaedi
    Ali Ghaedi | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    تاثیر داشته که تکرارش میکنیم

  • محمدی
    محمدی | ۹ دی ۱۳۹۶

    من تو خونه 4 فکر اون طرف تر 3تا انتن میگیرم اون طرف 4تا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی