ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این طرح مفهومی واقع گرایانه از گلکسی اس 9، شمایل کلی دستگاه را نشان می دهد

در حالی که هنوز تا عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ طی نیمه نخست سال 2018 چند ماهی باقی مانده، اخیراً شاهد انتشار طرح هایی مفهومی از اس 9 هستیم که با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

در حالی که هنوز تا عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ طی نیمه نخست سال 2018 چند ماهی باقی مانده، اخیراً شاهد انتشار طرح هایی مفهومی از اس 9 هستیم که با نیم نگاهی به گزارش ها طراحی شده اند. کانال یوتوبی Concept Creator اخیراً با بررسی شایعات، طرحی مفهومی و واقع گرایانه از گلکسی اس 9 پدید آورده است.

همانطور که در خبرها هم خوانده ایم، طرح مفهومی تازه اس 9 از یک دوربین روی پنل پشتی بهره می برد و دیگر خبری از دوربین دوگانه نیست؛ از طرف دیگر، اسکنر اثر انگشت هم جا به جا شده و این بار در بخش زیرین دوربین اصلی به چشم می خورد. طرح مفهومی خانواده پرچمداران سامسونگ، بسیاری از جزییات خود را از طراحی موبایل های قبلی سامسونگ به ارث برده و دکمه پاور/قفل صفحه در بخش سمت راستی و دکمه های ولوم و بیکسبی در سمت چپ دیده می شوند.

بدنه فلزی دستگاه و خمیدگی پنل پشتی، یک بار دیگر طراحی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را یادآور می شود و هر دو دستگاه به همراه نمایشگر خمیده و لوگوی سامسونگ در پشت ترسیم شده اند. طراح این طرح مفهومی همچنین دستگاه را در رنگ های متفاوت مانند مشکی، آبی، قرمز و بنفش به نمایش درآورده و جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB-C نیز در پایین جای گرفته است. ویدیوی این طرح مفهومی در پاین قابل مشاهده است.

از زبان طراحی گلکسی اس 9 که بگذریم، در خبری دیگر استفاده مجدد از جک هدفون به تایید رسیده که قطعاً باعث خوشحالی منتقدان اپل نسبت به حذف این جک از آیفون خواهد بود. به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که یکی از قطعات سخت افزاری داخل خانواده گلکسی اس 8 را نشان می دهد.

این قطعه، مربوط به بخشی است که پورت های بخش زیرین دستگاه را به مادربورد و دیگر قطعات سخت افزاری متصل می کند و به گفته کسی که مسئولیت انتشار تصویر را برعهده داشته، بخش پایینی این قطعه جایی است که جک هدفون باید قرار گیرد.

اگرچه صحت این خبر هنوز باید بررسی شود اما به فرض واقعیت داشتن آن باید توجه کرد که تاریخ 21 آگوست 2017 روی این قطعه حک شده و این یعنی نه تنها به مدل آزمایشی گلکسی اس 9 تعلق دارد، بلکه ممکن است راهش را به ورژن نهایی دستگاه باز نکند.

گلکسی اس 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Khodadadi
    Khodadadi | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    واقعا عالیه به این میگن گوشی

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۹ دی ۱۳۹۶

    عجب تغییرییییییییی جمع کنید بابا

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۸ دی ۱۳۹۶

    وای چقدر تغییر

  • آریا
    آریا | ۸ دی ۱۳۹۶

    کسی میدونه این رندر ها رو با چه نرم افزاری میسازن که اینقدر طبیعیه؟

مطالب پیشنهادی