ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات گلبانگ؛ محاسبه اوقات شرعی به کمک تلگرام

کسب اطلاع از اوقات شرعی به صورت روزانه اصلا کار سختی نیست. خصوصا اگر به تماشای اخبار عادت داشته باشید، اصلا مشکلی پیدا نمی کنید و می توانید در طول روز به مراتب از اوقات ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۸ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

کسب اطلاع از اوقات شرعی به صورت روزانه اصلا کار سختی نیست. خصوصا اگر به تماشای اخبار عادت داشته باشید، اصلا مشکلی پیدا نمی کنید و می توانید در طول روز به مراتب از اوقات شرعی با خبر شوید.

اما تکنولوژی امروز ما برای رفع هر نیازی، یک پاسخ ساده تر دارد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر می کنند.

امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات گلبانگ را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که می توان به کمک آن خیلی سریع تر اوقات شرعی را محاسبه کرد.

گلبانگ، ربات به شدت ساده ای است. هیچ ویژگی متفاوت و خاصی در آن دیده نمی شود و به هیچ وجه سعی نمی کند از پس چندین و چند کار مختلف برآید. تنها یک وظیفه ساده دارد و تلاش می کند آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

انصافا هم این کار را به خوبی انجام می دهد و در محاسبه اوقات شرعی کاملا موفق است. کار کردن با آن نیز اصلا پیچیده نیست. فقط کافیست از طریق تلگرام وارد گلبانگ شوید و گزینه «Start» را لمس کنید. سپس گلبانگ از شما می خواهد شهر و منطقه خود را انتخاب کنید.

البته این کار را می توانید به موقعیت یاب تلفن هوشمندتان بسپارید و بگذارید گلبانگ از این طریق اوقات شرعی منطقه فعلی شما را محاسبه کند. پس از معرفی منطقه خود به گلبانگ، چیزی طول نمی کشد تا اوقات شرعی روز و همچنین روز بعد در اختیارتان قرار بگیرد.

در کل اگر اوقات شرعی برای تان اهمیت بالایی دارد، گلبانگ حسابی می تواند در محاسبه روزانه آن به کمک تان بیاید. ربات ساده ای است و در محاسبه اوقات شرعی نیز به شدت موفق عمل می کند. از این رو می توان آن را جایگزین جستجوهای متعدد در اینترنت و همچنین گوش دادن به اخبار کرد و در کسری از ثانیه به اوقات شرعی روز دسترسی داشت.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • google_user_179
    google_user_179 | ۹ دی ۱۳۹۶

    برای اوقات شرعی بدون تنظیمات برای عوام خوبه اما کسی که تخصصی بخواد، باید از سایت intime.ir استفاده کنه

  • Andromod.ir
    Andromod.ir | ۸ دی ۱۳۹۶

    http://yon.ir/romanapp1

مطالب پیشنهادی