ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا
تکنولوژی

سونی اکسپریا XA2 Ultra و L2 تائیدیه رگولاتوری را دریافت کردند

در هفته گذشته دو موبایل هوشمند اکسپریا XA2 Ultra و L2 موفق به دریافت تاییدیه رگولاتوری در تایلند و مالزی شده اند. اگرچه در روزهای اخیر شایعاتی درباره اکسپریا XA2 Ultra منتشر شده اما از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

در هفته گذشته دو موبایل هوشمند اکسپریا XA2 Ultra و L2 موفق به دریافت تاییدیه رگولاتوری در تایلند و مالزی شده اند.

اگرچه در روزهای اخیر شایعاتی درباره اکسپریا XA2 Ultra منتشر شده اما از L2 اطلاعات چندانی به بیرون درز نکرده و تائید شدن بی سر و صدای آن احتمالا حاکی از میان رده بودن این موبایل است.

با توجه به این مساله به نظر نمی رسد که L2 از زبان طراحی جدید «Mirai» که قرار است جایگزین طراحی های چند سال اخیر سونی شود، بهره ببرد.اکسپریا L2بر اساس این تاییدیه L2 از نمایشگری با رزولوشن 720P بهره می برد در حالی که XA2 Ultra به نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن FHD مجهز شده که نه تنها نشان دهنده حفظ نسبت تصویر 16:9 است بلکه آن را عضوی از خانواده موبایل های میان رده معرفی می کند.

با نگاهی به دیگر مشخصات XA2 Ultra این احتمال تقویت می شود چرا که بر اساس اطلاعات منتشر شده این موبایل از چیپست اسنپدارگون 630، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

پشتیبانی از کارت حافظه و اندروید اوریو پیش فرض نیز از دیگر ویژگی های احتمالی این اسمارت فون هستند.

در این تائیدیه اکسپریا L2 نیز در دو مدل و با شماره های H4311  و H4331 به چشم می خورد که ممکن است یکی از آنها از دو سیم کارت پشتیبانی کند یا با مدل دیگر تفاوت های ظاهری داشته باشد.

علی رغم اینکه سونی پیش از این اندروید اوریو را برای موبایل های خود منتشر کرده اما L2 با اندروید نوقا عرضه می شود که نشانه دیگری از پرچمدار یا حتی میان رده نبودن آن است.

اگرچه تاریخ مشخصی برای رونمایی از این دو اسمارت فون مشخص نشده اما ممکن است کمپانی ژاپنی در نمایشگاه MWC 2018 اسفند ماه از آنها رونمایی کرده و اوایل بهار آنها را به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • S. A. F
    S. A. F | ۹ دی ۱۳۹۶

    عالی

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۹ دی ۱۳۹۶

    پیشنهاد میکنم این طراحی جدید سونی و حتما با دقت ببینید بعد از این تمام متریال گوشیهای سونی کاملا تغییر میکنه تو این سه ماه اینده زبون طراحی کاملا عوض میشه

مطالب پیشنهادی