ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پایان فروش تبلت پیکسل سی گوگل
تکنولوژی

توقف بی سر و صدای فروش تبلت پیکسل سی گوگل

گوگل دو سال پیش از تبلت پیکسل سی (Pixel C) با اندروید خالص رونمایی کرد. محصولی که عملکرد چندان موفقی را از خود به جای نگذاشت و حالا شنیده شده که گوگل دیگر قصد عرضه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

گوگل دو سال پیش از تبلت پیکسل سی (Pixel C) با اندروید خالص رونمایی کرد. محصولی که عملکرد چندان موفقی را از خود به جای نگذاشت و حالا شنیده شده که گوگل دیگر قصد عرضه این تبلت هیبریدی در بازار را ندارد.

پیکسل C آمده بود تا پاسخ محکم گوگل به غوغای سرفیس های مایکروسافت باشد. یک تبلت ۲ در ۱ با اندروید خالص و کیبورد فیزیکی که از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می کرد. بسیاری از کارشناسان این محصول را به عنوان «سخت افزاری بسیار فراتر از نیاز و قابلیت های نرم افزارش» توصیف کردند.

حال به نظر می رسد عدم همخوانی سخت افزار تبلت پیکسل سی با سیستم عامل اندروید و عدم موفقیت گوگل در بازاریابی تبلت نه چندان ارزان قیمتش سبب شده تا اهالی مانتین ویو عطای آن را به لقایش بخشیده و فروش تنها تبلت موجود در سبد محصولاتشان را متوقف سازند.

پایان فروش تبلت پیکسل سی گوگل

در بیانیه گوگل که در پاسخ به وبسایت «Android Police» منتشر شده آمده:

«همانند همیشه، هر محصول پس از چند سال حضور در بازار بازنشسته خواهد شد. پیکسل سی دیگر عرضه نمی شود. با این حال ما خود را متعهد به پشتیبانی از آن و ارائه به روز رسانی های نرم افزاری برای آن -از جمله اندروید 8- می دانیم تا از این طریق کاربران همواره بهترین تجربه کاربری را در اختیار داشته باشند. در حال حاضر پیکسل بوک گوگل به عنوان محصولی انعطاف پذیر  و چندکاره، ترکیبی از بهترین ویژگی های یک لپ تاپ و تبلت است.»

همان طور که پیش تر اشاره شد، مشکل اساسی پیکسل سی گوگل نه سخت افزار یا طراحی، بلکه خود سیستم عامل اندروید بود که در ذات تناسبی با نمایشگرهای بزرگ ندارد. هنوز هم بعد از گذشت چند سال بخش عمده اپلیکیشن های این اکوسیستم برای اجرای رو تبلت ها بهینه سازی نشده اند.

انتظار می رود پیکسل بوک های گوگل -که به جای اندروید میزبان سیستم عامل کروم هستند- از شانس بیشتری نسبت به تبلت گران قیمت و ناموفق گوگل برخوردار باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • omid ashoori
    omid ashoori | ۹ دی ۱۳۹۶

    گوگل هم مثله مایکروسافت و سونی اریکسون شده به زودی بر شکست میشه چون هر سال نسبت به سال گذشته پسرفت میکنه جای پیشرفت چه نرم افزاری چه سخت افزاری این یه حقیقته مثله شکلات تلخ 90% که هضم نمیشه.

    • milad
      milad | ۹ دی ۱۳۹۶

      گوگل به زودی برشکست میشه ؟؟؟؟؟!!! ??

    • Erfaan Zandii
      Erfaan Zandii | ۹ دی ۱۳۹۶

      سخت افزارهایی که گوگل عرضه میکنه پشیزی ارزش نداره براش یا درامد پیکسل ها فقط میخوان یه خط مشی باشن و معرف اندرویدی که گوگل معرفی میکنه و برای سوداوری و گرفتن سهم بازار عرضه نمیشن

    • ‌شکور حسین
      ‌شکور حسین | ۹ دی ۱۳۹۶

      بر شکست؟!

مطالب پیشنهادی