ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ هم به اقدامات اپل واکنش نشان داد: موبایل هایمان را کند نمی کنیم

بعد از عذرخواهی اپل به خاطر عدم ارائه توضیحات واضح در خصوص اینکه چطور باتری آیفون های قدیمی تر را مدیریت می کند، سامسونگ برآن شد تا اعلام کند که این قیبل اقدامات را روی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

بعد از عذرخواهی اپل به خاطر عدم ارائه توضیحات واضح در خصوص اینکه چطور باتری آیفون های قدیمی تر را مدیریت می کند، سامسونگ برآن شد تا اعلام کند که این قیبل اقدامات را روی هیچکدام از موبایل های تولید اش انجام نمی دهد.

چندی پیش مشخص شد که در آیفون های قدیمی تر برای حفظ شارژ باتری، سرعت کلاک پردازنده پایین می آید که در ادامه بنیانگذار گیک بنچ نیز این مساله را تایید کرد و اپل نیز رسما به کم کردن سرعت آیفون های قدیمی تر خود اعتراف نمود.

حالا ظاهرا سامسونگ هم با ارسال نامه ای به وبسایت فون آرنا خبر داده که برخلاف اپل با قدیمی شدن باتری موبایل های تولیدی اش پردازنده آنها را کند نمی کند.

سامسونگ در نامه خود یادآور شده:

ما با آپدیت های نرم افزاری که در طول عمر یک موبایل ارائه می دهیم اقدام به پایین آوردن سطح عملکرد CPU مورد استفاده در آنها نمی کنیم.

این واکنش یک روز بعد از آن اتفاق افتاد که نشریه ورج واکنش دو کمپانی اچ تی سی و موتورولا به این اتفاقات را منتشر کرد. هر دوی این شرکت ها مدعی شده بودند که عملکرد موبایل های تولیدی شان را با قدیمی شدن باتری آنها تضعیف نمی کنند.

با در نظر داشتن این واکنش ها روشن است که اقدامات اپل به هیچ وجه در صنعت تلفن های همراه قابل قبول نیست و نمی توان آن را را رفتار استانداردی دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • hassan
    hassan | ۹ دی ۱۳۹۶

    هرچی روز به روز گوشی ها قویتر میشن نرم افزارها هم بهینه تر و پر حجم تر میشن و بازیها گرافیکی تر میشن به همین خاطر همه گوشی ها( البته نه فقط گوشی هر چیزی که سیستم عامل داره مثل pc) بعد از یه مدت کند میشن تو گوشی ها میت 10 یکم دیر تر کند میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی