ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو
ویجیاتو - بازی

فروش نینتندو سوییچ از سال اول پلی استیشن 2 پیشی گرفت

پیش از این از احتمال افزایش میزان فروش نینتندو سوییچ نسبت به محبوب ترین کنسول تاریخ یعنی پلی استیشن 2 در مدت زمانی مشابه در کشور ژاپن گفته بودیم و حال این اتفاق سرانجام رخ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۳

پیش از این از احتمال افزایش میزان فروش نینتندو سوییچ نسبت به محبوب ترین کنسول تاریخ یعنی پلی استیشن 2 در مدت زمانی مشابه در کشور ژاپن گفته بودیم و حال این اتفاق سرانجام رخ داده است.

نینتندو سوییچ در که در ماه های اخیر به طور مدوام در صدر لیست پرفروش ترین کنسول ها در کشور ژاپن و حتی سرتاسر دنیا جای داشته، در هفته منتهی به آغاز تعطیلات سال نو میلادی  فروشی 270 هزار دستگاهی را در این کشور تجربه کرده است.

جدا از آن که سوییچ چهار برابر نسبت به پلی استیشن 4 که در رتبه دوم جا دارد، موفق تر عمل کرده، این کنسول حتی از پلی استیشن 2 به عنوان پرفروش ترین کنسول تاریخ نیز، پیشی گرفته است.

17 سال اختلاف میان زمان عرضه این دو کنسول مشاهده می شود. پلی استیشن 2 در ماه اول عرضه خود موفق به فروش 885 هزار دستگاهی شد که فاصله ای قابل توجه با فروش 525 هزار دستگاهی نینتندو سوییچ داشت.

نینتندو سوییچ
فروش جهانی نینتندو سوییچ از 10 میلیون دستگاه عبور کرده است.

اما هنگامی سوییچ برنده این رقابت می شود که میزان فروش این دو کنسول موفق را در بازه زمانی یکساله بررسی می کنیم. سوییچ در کشور زادگاهش در طول کمتر از یک سال موفق به فروش 3.2 میلیون دستگاه شده و این میزان در پلی استیشن 2 برابر با 3 میلیون واحد بود.

به نظر می رسد با اتمام تعطیلات سال نو میلادی، رقم تازه ای از میزان فروش نینتندو سوییچ در سطح جهانی منتشر شود که حتی فاصله زیادی با رقم فعلی خواهد داشت.

پیش از این نیز آماری از فروش ده میلیون واحدی این کنسول در سطح جهانی تا ماه اکتبر میلادی منتشر شده بود. ایده تحسین برانگیز طراحی ماژولار این کنسول در کنار پشتیبانی فوق العاده نینتندو که با عرضه بازی های موفق زیادی ادامه پیدا کرده است، از دلایل اقبال عمومی نسبت به سوییچ در سال جاری میلادی محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی