ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸ چه زمانی معرفی می‌شوند

سالی مملو از تلفن‌های هوشمند جدید پیش روی ماست و ما به انتظار نسل بعدی پرچمداران نشسته‌ایم تا مشخص گردد موبایل‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸ در چه زمانی معرفی و عرضه خواهند شد. اخیراً لیستی از زمان ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۵

سالی مملو از تلفن‌های هوشمند جدید پیش روی ماست و ما به انتظار نسل بعدی پرچمداران نشسته‌ایم تا مشخص گردد موبایل‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸ در چه زمانی معرفی و عرضه خواهند شد. اخیراً لیستی از زمان معرفی مدل‌های سال آینده فاش شده است که می‌تواند کاربران را در این زمینه یاری دهد.

موبایل‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸

اخیراً فهرستی از زمان معرفی موبایل‌هایی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در شبکه‌ی اجتماعی چینی وِیبو منتشر شده است. لسیت لو رفته رسمی نبوده اما با روند عرضه‌ی سالانه‌ی شرکت‌ها تا حدودی تطابق دارد. با این حال بهتر است روی آن برنامه ریزی نکرد چرا که ممکن است به کلی اشتباه باشد.

باید توجه داشت که این لیست تنها به زمان بندی معرفی محصولات می‌پردازد و تاریخ عرضه‌ی مدل‌ها در آن لیست وجود ندارد اما اصولاً مدل‌ها چند هفته پس از رونمایی عرضه ‌می‌شوند و فاصله بسیار زیادی میان معرفی و عرضه وجود ندارد.

موبایل‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸
لیست ماه عرضه‌ی موبایل‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸ که در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است.

بر این اساس یاد شده می‌توان انتظار داشت که نسل بعدی پرچمدارن سامسونگ (گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس) به همراه موبایل‌های بعدی ال جی G7 و G7 پلاس که قرار است جایگزین برای نسخه‌های ناموفق فعلی باشند، در بهمن‌ماه رونمایی شوند.

بسیاری از برند‌های چینی نیز قصد دارند بهار سال آینده به معرفی محصولات خود بپردازند. شیائومی ممکن است در ماه فروردین از Mi 7 پرده برداشته و در اردیبهشت‌ماه HTC U12 vh را مشاهده کنیم.

موبایل‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸

همچنین قرار است خرداد‌ماه وان‌پلاس ۶ و ZTE Nubia Z18 به طرفدارانشان معرفی شوند. این در حالی است که سونی هم می‌خواهد از اکسپریا XZ Pro-A در همین ماه رونمایی کند.

سپس در شهریورماه ممکن است نسل بعدی محبوبترین موبایل‌های سال قبل را ببینم که شامل گلکسی نوت ۹، شیائومی Mi Mix 3 و ال جی V40 می‌شوند.

گوگل پیکسل 3 XL نیز در اوایل مهرماه معرفی خواهد شد که رونمایی از ZTE Nubia Z18S، HTC U12+ و اکسپریا XZ2 را در همین ماه به دنبال خواهد داشت.

موبایل‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸

و با مشاهده‌ی مدل‌های Moto Z 2019 (که ممکن است Z3 نام‌ گیرد) در ماه آبان و وان پلاس 6T در آذر ماه‌ سال ۲۰۱۸ را به پایان خواهیم برد.

روند زمان‌های تخمین زده شده برای معرفی موبایل‌های اندرویدی سال ۲۰۱۸ در لیست فاش شده قابل اطمینان به نظر می‌رسد اما با این حال ممکن است اشتباه بوده و با زمان‌های رسمی هفته‌ها یا ماه‌ها تفاوت داشته باشد.

به هر حال طبق اعلام‌های قبلی، مدل‌های یاد شده دیر یا زود در سال ۲۰۱۸ معرفی و عرضه خواهند شد که نوید سال خوشی در حوزه‌ی تلفن‌های هوشمند را می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    سال دیگه منتظر گوشیهای بسیار خوب وبا طراحی نو و جدید از کمپانیهای ایسوس و سونی و هواوی باشید خیلی متفاوت شک نکنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی