ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سفر آرام‌بخش دوربین گو پرو به اعماق زمین [تماشا کنید]

چه پدیده‌هایی ممکن است به انسان آرامش بدهند؟ سفر به طبیعت، دیدن فیلم و تئاتر یا خواندن یک کتاب خوب؟ همه این فعالیت‌ها ممکن است باعث شود لحظه‌ای دغدغه‌هایتان را فراموش کرده و خود را ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

چه پدیده‌هایی ممکن است به انسان آرامش بدهند؟ سفر به طبیعت، دیدن فیلم و تئاتر یا خواندن یک کتاب خوب؟ همه این فعالیت‌ها ممکن است باعث شود لحظه‌ای دغدغه‌هایتان را فراموش کرده و خود را از استرس شدید رهایی دهید. شاید تعجب کنید اما می‌توانید تماشای ویدیوی زیر را به فعالیت‌های بالا اضافه کنید.

این ویدیو در واقع سفر آرام‌بخش دوربین گو پرو به اعماق یک چاه آهکی را نشان‌ می‌دهد که برخلاف انتظار کورتیزول موجود در بدن را پایین آورده و احساس رهاشدگی به کاربر می‌دهد.

سفر آرامبخش یک دوربین گو پرو

این ویدیو که یادآور رُمان «سفر به مرکز زمین» ژول ورن است، روند خاصی دارد که با دیدن آن هر لحظه انتظار دارید با استخوان دایناسور‌های ماقبل تاریخ و انسان‌های سکنی گزیده در اعماق زمین مواجه شوید.

اما بر خلاف تصور، مشاهده‌‌ی این ویدیو به شکل عجیبی بسیار لذت بخش بوده و استرس را از بین می‌برد. با این‌که چاه فیلمبرداری شده تنها ۳۴ متر طول دارد، آهک سخت پیرامون چاه این احساس را در بیننده تداعی می‌کند که درون یک آتشفشان خاموش شیرجه‌ زده و در حال سفر به اعماق زمین است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی