ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش برلیانس و تندر پارس خودرو- دی 96

شرایط جدید پیش فروش خودروی پارس تندر و انواع برلیانس H300 و H200 از محصولات شرکت پارس خودرو به شرح جداول زیر اعلام می شود: بر این اساس سری جدید تندر مجهز به گیربکس ارتقاء ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

شرایط جدید پیش فروش خودروی پارس تندر و انواع برلیانس H300 و H200 از محصولات شرکت پارس خودرو به شرح جداول زیر اعلام می شود:

بر این اساس سری جدید تندر مجهز به گیربکس ارتقاء یافته JHQ توسط پارس خودرو عرضه می شود که برخلاف نسخه های قدیمی تندر با مشکل تخلیه ناگهانی روغن گیربکس ناشی از پاره شدن گردگیر های پلوس مواجه نیست و در چند زمینه مورد اصطلاحات مهندسی قرار گرفته است.

گیربکس JHQ در خط تولید شرکت چرخشگر تبریز تولید می شود و علاوه بر تندر پارس خودرو در تندر پلاس ایران خودرو و نسخه دستی رنو ساندرو معمولی و رنو ساندرو استپ وی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

تندر برلیانسبرلیانس تندر

برلیانس H200 دارای موتور 4 سیلندر به همراه 16 سوپاپ به حجم 1/5 لیتر است.
این خودرو در نسخه اتوماتیک داراى گیربکس AMT، مصرف سوخت به طور متوسط 6 لیتر در هر یک صد کیلومتر بوده و مطمئناً سهم بسیار مناسبی از بازار را به خود اختصاص خواهد داد.برخورداری از دو کیسه ایمنی هوا، سانروف برقی، رایانه اطلاعات سفر، سنسور پارک دنده عقب را از دیگر تجهیزات و امکانات مدل فول آپشن برلیانس هستند.
برلیانس H300 داراى موتور 4 سیلندر به حجم 1498 سى سى است که مى تواند 103 اسب بخار قدرت و 138 نیوتون متر گشتاور تولید کند. همچنین این خودرو داراى گیربکس 4 سرعته ى خودکار است.از امکانات و تجهیزات برلیانس سری H300 مى توان به ترمز جلو و عقب دیسکی ، ABS – EBD، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، رینگ 15 اینچی، فرمان تقویت شده برقی، تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، تنظیم الکتریکی آینه ها، مه شکن جلو، بازشدن خودکار درب ها هنگام تصادف اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    همه چی یک طرف گیربکس پیشرفته JHQ یک طرف!

  • sepehri
    sepehri | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    شرایط فروش و ببین قیمت واقعیشو همون اول میگیرن و بقیش کلا سود هست براشون

مطالب پیشنهادی