ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت 10 پرو
تکنولوژی

تصاویر منتسب به هوآوی پی 20، خبر از سه مدل با دوربین سه گانه می دهند

در سال های اخیر هوآوی از موبایل های پی 8، پی 9 و پی 10 (بررسی دیجیاتو) رونمایی کرده و در حالی که این بار انتظار معرفی پی 11 را داشتیم، ولی بر اساس تصاویری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۲

در سال های اخیر هوآوی از موبایل های پی 8، پی 9 و پی 10 (بررسی دیجیاتو) رونمایی کرده و در حالی که این بار انتظار معرفی پی 11 را داشتیم، ولی بر اساس تصاویری که به تازگی فاش شده به نظر می رسد این بار باید منتظر  پی 20 آن هم با دوربین اصلی سه گانه باشیم.

تصاویر منتسب به هوآوی پی 20 که اخیراً منتشر شده خبر از 3 تلفن هوشمند از این سری را می دهند: پی 20، پی 20 پلاس و پی 20 پرو. همچنین هر سه مدل از دوربین اصلی سه گانه پشتیبانی می کنند، البته جایگاه دوربین ها بسته به مدل متفاوت است. بر اساس گزارش های پیشین دوربین این موبایل ها از زوم 5 برابر پشتیبانی می کنند و از حسگر های 40 مگاپیکسلی بهره می برند. بدین ترتیب از این حیث تلفن های هوشمند سری پی 20، عالی به نظر می رسند، البته در نهایت باید منتظر ماند تا پس از عرضه و بررسی، کیفیت آنها محک بخورد.

به نظر می رسد پی 20 و پی 20 پلاس در نمای جلوی موبایل از طراحی یکسانی برخوردار باشند. در این دو مدل حسگر اثر انگشت در پایین نمایشگر قرار گرفته، ولی دوربین اصلی سه گانه در پی 20 به صورت افقی قرار دارد، در حالی که در پی 20 پلاس قرار گیری آنها به صورت عمودی است. همچنین احتمالاً این دو مدل از نظر سایز نیز با هم متفاوت خواهند بود.

بر اساس تصاویر، پی 20 پرو در نمای جلوی دستگاه با دو مدل دیگر متفاوت خواهد بود. به نظر می رسد در این نسخه حسگر اثر انگشت به پشت منتقل شده. همچنین نحوه قرار گیری دوربین سه گانه اصلی نیز علی رغم اینکه مشابه پی 20 پلاس عمودی است، ولی این بار در وسط پنل پشتی قرار گرفته است. از سوی دیگر به لطف انتقال حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه، نسبت نمایشگر به بدنه در این موبایل در مقایسه با دو مدل دیگر بالاتر است.

بر اساس گزارشات پیشین احتمالاً پی 20 و پی 20 پلاس دقیقاً مشابه میت 10 (بررسی دیجیاتو) و میت 10 پرو (بررسی دیجیاتو) از چیپست کایرین 970 بهره خواهند برد و پی 20 پرو به همراه چیپست کمی قدرتمند تر کایرین 975 عرضه خواهد شد. هر سه مدل نیز احتمالاً با 6 گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد.

انتظار می رود هوآوی از پرچمداران آتی خود در کنگره جهانی موبایل (MWC) که از 7 تا 10 اسفند در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Khodadadi
    Khodadadi | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    واقعا مسخرست

  • ami_ald
    ami_ald | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    هواوی دیگه زده رو دست نوت سامسونگ چرا اخه انقد گوشیاش بزرگ میسازه

  • Amir_Aloone
    Amir_Aloone | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    هنوز تکنولوژی دوربین دوگانه به بلوغ نرسیده
    خب چینی ها میخوان باز مردم و فریب بدن . حالا میبینی دوربین سه گانه از دوربین های تکی هم امتیاز کمتر میاره . برید نگا گوشی های گوگل کنید . اخه با فریب که نمیشه اصالت و خریداری کرد

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    این دقیقا قصه تعداد هسته های سی پی یو هست.
    یه ترفند خوشگل بازاریابی که احتمالا به زودی بقیه هم استفاده میکنن.
    الآن پیکسل چند تا دوربین داره مگه؟!

  • Mahdi
    Mahdi | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    دیگه تا گند یجیزیو در نیارن ول نمیکنن آقا ما دوربین سه گانه میخواییم چیکار آخه د لامصب یکم به سیستم عاملت برس یکم به فناوری نوین تر فکر کنید...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی