ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا 3310 با قابلیت پشتیبانی از 4G در راه است

نوکیا 3310 یکی از محبوبترین و پرفروش ترین موبایل های HMD GLOBAL حالا قرار است به فناوری 4G مجهز شود. نسخه جدید این موبایل اخیرا تست های TENNA، رگولاتوری ارتباطات چین را پشت سر گذاشته ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

نوکیا 3310 یکی از محبوبترین و پرفروش ترین موبایل های HMD GLOBAL حالا قرار است به فناوری 4G مجهز شود.

نسخه جدید این موبایل اخیرا تست های TENNA، رگولاتوری ارتباطات چین را پشت سر گذاشته و اسناد آن توسط برخی سایت ها منتشر شده است.

این اسناد نشان می هد که بدنه، سایز نمایشگر و طرفیت باتری نسبت به نسخه قبلی تفاوت چندانی ندارد اما مدل جدید از سیستم عامل «YunOS» بهره می برد.

گمانه زنی ها حاکی از این است که این سیستم عامل امکان اجرای برخی از برنامه های اساسی اندروید مانند واتس اپ و فیسبوک مسنجر را فراهم می کند.این در حالی است که مدل های قبلی این موبایل از سیستم عامل Feature OS یا s30+ بهره می بردند که علی رغم پشتیبانی از اینترنت 2G و 3G از قابلیت اجرای برنامه های اندروید برخوردار نبود.

اولین نسخه از این موبایل که توسط کمپانی نوکیا عرضه شده بود پس از فروش 126 میلیون مدل سرانجام در سال 2005 از خط تولید خارج شد.

سال گذشته عرضه نسخه جدید این دستگاه در نمایشگاه بارسلون توسط کمپانی فنلاندی HMD Global سروصدای زیادی برپا کرد اما به خاطر پشتیبانی از فرکانس های محدود موبایلی صرفا در برخی مناطق خاص در دنیا عرضه شد.

این مدل اصلاح شده از باتری با ظرفیت پشتیبانی یک ماهه، بازی های محبوب و نوستالژیک، نمایشگر 2.4 اینچی،دوربین 2 مگاپیکسلی، بلوتوث و رادیو برخوردار بود.

علاوه بر این عرضه این محصول در چهار رنگ، قیمت نسبتا مناسب، پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری هدفون و کارت حافظه نیز جذابیت آن را دو چندان کرده بود.

در سند منتشر شده به تاریخ عرضه یا قیمت این موبایل اشاره نشده است اما ممکن در یکی از نمایشگاه های CES یا کنگره جهانی موبایل که تا چند ماه دیگر برگزار خواهد شد شاهد رونمایی از آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    فکرشو بکن ? ?

  • Aminpouyan
    Aminpouyan | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    ??????

  • Roger
    Roger | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    نوکیا هم داره میده دستمون

مطالب پیشنهادی