ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حسگر اثر انگشت
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Finger Scanner Gestures؛ کنترل اندروید با ژست های حسگر اثر انگشت

در دورانی به سر می بریم که حسگر اثر انگشت دیگر یک خصوصیت مختص به موبایل های پرچمدار نیست و وجود آن در دیوایس های میان رده و اقتصادی هم ضروری به نظر می رسد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

در دورانی به سر می بریم که حسگر اثر انگشت دیگر یک خصوصیت مختص به موبایل های پرچمدار نیست و وجود آن در دیوایس های میان رده و اقتصادی هم ضروری به نظر می رسد. خوشبختانه به کارگیری این حسگرها در تلفن های هوشمند جدید روز به روز فراگیر تر می شود و همین فرصتی برای توسعه دهندگان خلاق فراهم می کند که از این ویژگی برای مقاصدی فراتر از باز کردن قفل صفحه استفاده کنند.

یکی از کاربردهای خوب حسگر اثر انگشت که یکی دو سالی است مورد توجه توسعه دهندگان اندروید قرار گرفته، استفاده از آن برای کنترل سیستم عامل است. به لطف پشتیبانی این حسگرها از ژست حرکتی، کاربران می توانند با کشیدن انگشت روی حسگر راحت تر از گذشته بعضی کارهایشان را در موبایل انجام بدهند.

اپلیکیشن Finger Scanner Gestures هم به عنوان یک محصول شخص ثالث، به شما اجازه می دهد که کنترل بعضی فرمان ها را از طریق ژست حرکتی روی حسگر اثر انگشت در دست بگیرید.

حسگر اثر انگشت

این اپلیکیشن سه مگابایتی پس از نصب و گرفتن مجوزهای لازم، اجازه می دهد که با چند ژست حرکتی ساده (و قابل شخصی سازی) روی حسگر کارهای زیر را انجام بدهید: بازگشایی مجدد صفحه خانه، باز کردن لیست اپلیکیشن های اخیر، پایین کشیدن نوار ابزار، دسترسی به نوار تنظیم صدا، باز کردن اپلیکیشن ها، گرفتن اسکرین شات و چند کار دیگر که در تنظیمات کنترل کاملی روی آن ها دارید.

دستورات ساده اند؛ اما انجامشان با حسگر اثر انگشت (خصوصا اگر جلوی دستگاه قرار گرفته باشد) به شدت آسان و لذت بخش است. مثلا می توانید تعیین کنید که با یک سوایپ سریع به سمت بالا روی حسگر اپلیکیشن تلگرام باز شود یا صرفا با لمس کوتاه، بتوانید از صفحه اسکرین شات بگیرید.

Finger Scanner Gestures یک سری تنظیمات اضافی مثل فعالسازی ویبره موقع لمس حسگر را هم در اختیارتان قرار داده تا احساس بهتری از کار با حسگر داشته باشید. تمام فرمان های اپلیکیشن کاربردی هستند و تسلط بالایی بر موبایل را برایتان فراهم می کنند، هر چند تعداد و تنوع این فرمان ها می توانست بیشتر از این باشد.

تعداد محدود فرمان های قابل انجام جزو معدود ایراداتی است که در اپ Finger Scanner Gestures شاهد هستید، هر چند که مشکلات دیگری مثل عدم پشتیبانی از بعضی دیوایس ها هم در آن دیده می شود.

Finger Scanner Gestures فقط از موبایل هایی پشتیبانی می کند که کارخانه سازنده آن API حسگر اثر انگشت خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده باشد. همچنین اندروید 6.0 مارشملو یا نسخه های جدیدتر جزو ضروریات اجرای اپ در دیوایس های اندرویدی ذکر شده.

اما خوشبختانه با توجه به نظرات کاربران، به نظر می رسد که تقریبا تمام دیوایس های واجد شرایط بالا به خوبی از پس اجرای این اپلیکیشن بر می آیند. بنابراین اگر شرایطی که گفتیم را دارید و می خواهید که از دسترسی به تنظیمات اندروید لذت بیشتری ببرید، نصب و تجربه Finger Scanner Gestures از آن دست تصمیماتی است که مطمئنا از گرفتن آن خوشحال خواهید شد.

این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Finger Scanner Gestures

Finger Scanner Gestures

سازنده: TTH Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mohamadrezaanari
    mohamadrezaanari | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    بعضی از موبایلها این قابایت هارو به طور پیش فرز خودشون داره ، مثلا هوآوی همین کاربردهارو به صورت پیش فرز داره

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    خوب کار نمیکنه

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    فايده نداره گوشيايي كه كليد خازني دارن رو چراغ هاي زير كليد خازنيارو روشن نگه ميداره...

  • hassan
    hassan | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    هواوی این قابلیتو پیش فرض داره

مطالب پیشنهادی