ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرورگر اج بهترین مصرف باتری
تکنولوژی

مرورگر اج در زمینه مصرف باتری همچنان بهترین است [تماشا کنید]

سال ۲۰۱۷ به پایان رسیده و به نظر می رسد زمان مناسبی برای مقایسه مجدد عملکرد مرورگرهای اینترنتی باشد. بررسی تازه مایکروسافت که در قالب یک ویدیو ارائه شده نشان می دهد که مرورگر اج ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سال ۲۰۱۷ به پایان رسیده و به نظر می رسد زمان مناسبی برای مقایسه مجدد عملکرد مرورگرهای اینترنتی باشد. بررسی تازه مایکروسافت که در قالب یک ویدیو ارائه شده نشان می دهد که مرورگر اج از لحاظ مصرف باتری همچنان عملکرد بهتری نسبت به دو رقیب دیگرش کروم و فایرفاکس دارد.

در این تست که مرورگر اج ارائه شده در قالب ویندوز 10 آپدیت «Fall Creators»، در کنار دو رقیب دیگر یعنی کروم و فایرفاکس قرار گرفته، استریم ویدیو به طور مستمر روی سه مرورگر در سه لپ تاپ مشابه  به اجرا در آمده تا مشخص شود با هر بار شارژ کامل تا چند ساعت امکان پخش ویدیو فراهم می شود.

آزمایش بالا نشان داد که اج می تواند تا ۱۹ درصد بیش از کروم و کروم نیز تا ۶۳ درصد بیش از فایرفاکس به پخش ویدیو بپردازند. ضمن این که بر اساس یک تست بنچمارک و تشخیص سایت های پر ریسک که در ماه آوریل انجام گرفت مایکروسافت مدعی شده که مرورگر اختصاصی اش هم از لحاظ سرعت و هم ایمنی از دو رقیب دیگرش برتر است.

در تست مذکور اج توانست ۴۸ درصد سریع تر از کروم صفحات را به نمایش درآورد و ۱۸ درصد بیشتر از رقیب خود وبسایت های خطرناک را شناسایی نماید.

با همه این ها، اما میزان گرایش کاربران به محصول مایکروسافت در طی یک سال اخیر تغییر معناداری نکرده و همچنان کروم انتخاب اول بیش از ۶۰ درصد کاربران فضای وب به شمار می رود. روندی که همچنان رو به افزایش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • WithoutBrain1994
    WithoutBrain1994 | ۱۳ دی ۱۳۹۶

    به نظرم مایکروسافت کلا باید از مرورگر بکشه بیرون. وقتی هیچی نداره معلومه کمتر باتری مصرف میکنه. برای توسعه دهنده ها اصلا بدرد نمیخوره

  • علیرضا بیات خانی
    علیرضا بیات خانی | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    روی ویندوز 10 من اینو پیش فرض گذاشتم اگه سیستمتون متوسط یا پایین باشه این خیلی سریع تر از بقیس

مطالب پیشنهادی