ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارسال فکس
نرم افزار و اپلیکیشن

امکان ارسال فکس از طریق ایمیل به سامانه FAX.IR اضافه شد

بر خلاف باور عمومی، این روزها میزان استفاده از فکس نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش نیز داشته است. ادارات دولتی، شرکت های بیمه، آژانس های مسافرتی و موسسات حقوقی کسب و کارهایی هستند که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

بر خلاف باور عمومی، این روزها میزان استفاده از فکس نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش نیز داشته است. ادارات دولتی، شرکت های بیمه، آژانس های مسافرتی و موسسات حقوقی کسب و کارهایی هستند که مکاتبات خود را از طریق فکس انجام می دهند و بخش زیادی از این ارتباطات به وسیله فکس اینترنتی و از طریق رایانه یا تلفن همراه انجام می شود. 

FAX.IR به عنوان یکی از سرویس های ایرانی فعال در این زمینه اخیرا قابلیت ارسال فکس از طریق ایمیل و همچنین اتوماسیون های اداری را به قابلیت های خود اضافه کرده است. 

در روش ارسال از طریق ایمیل، کافیست در سامانه فکس دات آی آر عضو شده و به قسمت ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید وارد شوید. سپس می توانید در قسمت گیرنده ایمیل، شماره فکس مورد نظر خود (همراه با کد کشور و شهر) را وارد نموده و اسناد و فایل ها را ضمیمه کرده و در نهایت روی گزینه ارسال کلیک کنید. 

به غیر از این، فکس دات آی آر امکان ارسال فکس از طریق اتوماسیون اداری شخصی شرکت ها را هم فراهم کرده. برای ارسال فکس از طریق اتوماسیون اداری کافیست اسنادتان را آماده کرده و به ایمیل خود بفرستید و در قسمت گیرنده، شماره فکس مقصد را به همراه ‍fax.ir@ وارد نمایید.

اما نکته خوب این که امکان ارسال فکس از طریق مایکروسافت ورد هم وجود دارد. برای این کار کافیست سندی که میخواهید فکس کنید را در برنامه مایکروسافت ورد باز کرده و سپس مسیر زیر را طی نمایید: File > Share > Email > Send as Attachment. در اینجا برنامه پیش فرض ایمیل شما (مثلا Outlook) باز می شود تا بتوانید در قسمت مقصد، شماره فکس را به همراه fax.ir@ وارد کرده و ایمیل را ارسال کنید. 

توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکانات، لازم است که حتما در فکس دات آی آر عضو شده و شماره تان را ثبت کرده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی