ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت رایگان شبانه همراه اول
تکنولوژی

اینترنت شبانه رایگان همراه اول ادامه دارد

بسته های نامحدود شبانه برخی از ISPها بعد از مدل جدید فروش اینترنت ثابت از چارت جدول تعرفه های آنها حذف شده و وزیر ارتباطات مردم را دعوت به استفاده بسته های شبانه اپراتورها کرده ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۶

بسته های نامحدود شبانه برخی از ISPها بعد از مدل جدید فروش اینترنت ثابت از چارت جدول تعرفه های آنها حذف شده و وزیر ارتباطات مردم را دعوت به استفاده بسته های شبانه اپراتورها کرده است. با توجه به استقبال مردم در فصول گذشته از بسته‌های نامحدود شبانه اپراتور اول و همچنین نیاز مبرم بسیاری از کاربران امروزه اینترنت، این شرکت قصد دارد طرح ترافیک نامحدود شبانه‌ خود را در فصل زمستان نیز به مشترکین خود ارائه کند.

در این طرح کلیه مشترکینی که از بسته های اینترنت نوترینو استفاده می‌ کنند، می‌توانند از ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح از ترافیک نامحدود رایگان بهره مند شوند. قابل توجه است که تمامی مشترکین اعتباری و دائمی که بسته اینترنت فعال دارند، می توانند از این طرح استفاده کنند و این هدیه شامل مشترکینی که از اینترنت با تعرفه آزاد (شارژ پولی موبایل خود) استفاده می کنند، نمی شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به دنبال طرح قبلی که در فصل پاییز اجرا شد، طرح ترافیک نامحدود رایگان شبانه، در زمستان نیز ارائه خواهد شد. این طرح شامل ترافیک اینترنت بین الملل و هم چنین سایت های داخلی و خارجی است و همچنین قابل فعال بودن در کنار کلیه طرح‌های دیگر و بسته‌های دیگر همراه اول را داراست. همچنین همچنین مشترکینی که از هریک از درگاه های فعالسازی مانند #۱*، #۱۰*، #۱۰۰*، #۱۰۰۰*، پیامک ۸۰۸۰، پیامک ۱۰، وب سایت و اپلیکیشن «همراه من» و IVR اقدام به خرید بسته کنند، مشمول این طرح می شوند.
گفتنی است این طرح به صورت خودکار برای کلیه مشترکینی که در حال حاضر بسته دیتای روشن دارند فعال شده و نیازی به شماره گیری کد خاصی برای فعالسازی طرح نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • بهروز ایزدی
    بهروز ایزدی | ۱۳ دی ۱۳۹۶

    رایگان نیست 2500 تومانه هرچند خیلی کم و ناچیزه ولی بازم بهش نمیگن رایگان

  • Iman Mgh
    Iman Mgh | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    دمت گرم همراه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی