ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید GO
تکنولوژی

گوگل به دنبال عرضه موبایل اندرویدی 31 دلاری با پشتیبانی از 4G است

یکی از اهداف کمپانی گوگل توسعه اندروید در بازارهای کمتر توسعه یافته است و احتمالا این ماموریت در آینده نزدیک وارد فاز جدید خواهد شد. گوگل بدین منظور دو نسخه سبک از اندروید را با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۷

یکی از اهداف کمپانی گوگل توسعه اندروید در بازارهای کمتر توسعه یافته است و احتمالا این ماموریت در آینده نزدیک وارد فاز جدید خواهد شد.

گوگل بدین منظور دو نسخه سبک از اندروید را با پسوندهای Go و One توسعه داده که هدف از آنها ارائه قابلیت های مدرن این سیستم عامل در موبایل های با سخت افزار ضعیف است.

بر اساس گزارش وب سایت هندی «Factor Daily» این غول اینترنتی در حال مشارکت با تعداد محدودی از تولیدکنندگان موبایل هندی برای عرضه یک اسمارت فون 4G مجهز به اندروید اوریو (نسخه GO) با قیمتی زیر 100 دلار است.

بر این اساس تولیدکنندگان طرف قرار داد گوگل شامل کمپانی شناخته شده Micromax و شرکت هایی مثل Karbonn ،Intex ،Lava است که بیشتر در حوزه موبایل های ساده فعالیت دارند.

موبایلی که توسط کمپانی Micromax ارائه می شود احتمالا قیمتی در حدود 31 دلار خواهد داشت که از موبایل های رده پایین 100 دلاری بازار هند به مراتب ارزانتر است. این موبایل جدید احتمالا در ششم بهمن ماه و همزمان با روز استقلال هند به بازار عرضه خواهد شد.ارائه موبایل های مجز به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و قابلیت های ارتباطی به روز را می توان بخش دیگری از کمپین «یک میلیارد کاربر بعدی» گوگل به شمار آورد که طی آن قرار است تعداد کاربران اندروید به دو میلیارد نفر برسند.

اندروید GO که نسخه سبکتر اوریو محسوب می شود برای اسمارت فون های مجهز به رم 1 گیگابایت یا کمتر توسعه داده شده و از طریق اپلیکیشن های دارای برند GO تکمیل می شود.

از طرف دیگر کوالکام و مدیاتک که بخش بزرگی از بازار چیپست های موبایل را در دست دارند اخیرا از توسعه چیپست های متناسب با اندروید GO خبر داده اند.

مقصد بعدی گوگل در این برنامه احتمالا کشورهایی در خاورمیانه، آفریقا، آمریکای لاتین و آسیای شرقی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۳ دی ۱۳۹۶

    اینا به جای اینکه به فکر این باشند که گوشی های قدیمی رو به اندروید جدید تر ارتقا بدهند می خوان یه چیز هنگی بدن دست بشر

  • H@m€D
    H@m€D | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    حتما هم هنگولیسم هست ???

مطالب پیشنهادی