ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واحد موبایل ال جی با سری جی خداحافظی می کند

این روزها حال و هوای واحد موبایل ال جی به گونه ایست که نمی توان به حالش تاسف نخورد. این شرکت کره ای مدتی است که در این حوزه زیر سایه سنگین رقیب هم وطن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۴

این روزها حال و هوای واحد موبایل ال جی به گونه ایست که نمی توان به حالش تاسف نخورد. این شرکت کره ای مدتی است که در این حوزه زیر سایه سنگین رقیب هم وطن خود یعنی سامسونگ قرار گرفته و سهم بازارش را دو دستی به این شرکت واگذار کرده.

ناکامی واحد موبایل ال جی به قدری سنگین بوده که در بازه زمانی دو سال گذشته صرفا چهار گزارش فصلی از آن منتشر شده و همین امر گمانه زنی ها در رابطه با وخامت اوضاع آن را بیش از پیش در نظر منتقدان تقویت نموده است.

در هر حال نمی توان ال جی را به خاطر تلاش دوباره و یا چندباره اش مورد سرزنش قرار داد. در سالی که گذشت کره ای ها دو موبایل پرچمدار به نام های جی ۶ و وی ۳۰ را معرفی کردند که البته فرایند کند ارائه آپدیت برای آنها و عرضه نشدن وی ۳۰ به بازار کشورمان بعد از گذشت ۶ ماه از زمان معرفی، ویژگی های بعضا خاص این دو تلفن هوشمند را در نظر کاربران کمرنگ نمود.

حال به نظر می آید که کره ای ها فعلا قصد ترک کردن بازار تلفن همراه را ندارند و آنطور که یکی از مدیران تازه منصوب شده این شرکت خبر داده اوضاع اسفناک واحد موبایل این شرکت پایدار نخواهد ماند. نکته مهم آنکه کمپانی کره ای قصد دارد با نام سری جی خداحافظی کند و بخت خود را با اسامی تازه ای بیازماید.

ال جی به دنبال استفاده از شماره های دو رقمی است تا ثابت کند از رقبایش عقب نمانده

طبق گزارشی که نشریه Digital Daily منتشر کرده است ال جی در نیمه نخست ۲۰۱۸ قصد کنار گذاشتن برندی را دارد که در سال ۲۰۱۲ با موبایل المپوس جی متولد شد. اگر اینطور باشد آنگاه موبایل جی ۷ که انتظار می رود در جریان MWC 2018 معرفی شود اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که با نام جدید به بازار روانه می شود.

منابعی که اسمی از آنها به میان نیامده نیز گزارش داده اند که ال جی به دنبال استفاده از شماره های دو رقمی خواهد بود تا اینطور در نظر مخاطبانش القا کند که از پرچمداران رقیب از جمله آیفون 10 و گلکسی اس 9 عقب نمانده است.

جدای از این امر که نمی توان برتری یک محصول را صرفا از روی نام آن اثبات کرد، می شود اینطور نتیجه گرفت که ال جی ضعف در واحد موبایل خود را پذیرفته است و سعی در تغییر دادن اوضاع دارد.

نظرتان در مورد تصمیم ال جی چیست؟ آیا دلتان برای سری جی تنگ می شود؟ تصور نمی کنید که سری وی نیز باید دستخوش تغییراتی شود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Montobella
    Montobella | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    عوض نکنه بهتره
    اخه کدوم از همون رقیباش تا حالا اینکارو کرده!؟
    من G6 دارم الان گوشی خوبی ایه . قد قیمتش هست.

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۶ دی ۱۳۹۶

      هر کس یه نظری در مورد جی 6 داره و ولی بیشتریا از امکاناتش و کیفیت عکاسی و فیلمبرداریش خوششون اومده. اما در هر صورت ال جی جی 6 در بازارهای پیشرفته و در حال توسعه با استقبال رو به رو شده. و در مقایسه با مدل‌های قبلی و قدیمی تر فروش بیشتری داشته، چون هم طراحیش خیلی خیلی بهتر شده هم بهترین و متفاوت ترین و جذاب ترین و پیشرفته ترین امکانات مدرن روز رو داره و دل خیلی ها رو به دست اورده. دوربینش هم خیلی بهتر از مدل های قبله و ال جی هیچ وقت در توصیف امکاناتی که تلفن های هوشمند پرچمدارش دارن اغراق نکرده.

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۴ دی ۱۳۹۶

    ال جی عالیه سایت محترم شش خط نظر نوشتیم نمیزاری بره همش فیلتر تو اینم فیلتر خودتون و بیشتر از این نشون ندید شده سلیقه ایی باش مهم نیست نظرات من و خیلیایی که خوش نمیاد به مزاجتون و نمیزارید رو سایت وقتی دست چند تا بچه بیفته همین میشه

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۴ دی ۱۳۹۶

    اینها همه تبلیغات منفی و بی پایه و اساس هست الجی یه برند خاصه چون تجربه دارم نسبت بهش بله مدیر عامل میگه ما به نسبت شرکتهای دزد و تخریب گری مثل اپل یا غیره داریم ضرر میدیم یا سامسونگ شرکتهایی که هر خرجی در زمینه تبلیغات میکنن همین شرکت سامی سال گذشته در هر کشوری که میخواست گوشی بده بیرون جنگ نرم راه مینداخت اشغالهایی که با زمین خوردن یا کوچکترین مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری هزینه های سرسام اور و یکبار دیگه به مشتریاشون تحمیل میکنن

  • جگوار
    جگوار | ۱۴ دی ۱۳۹۶

    در اینکه سری G و نیز سری V الجی از جمله خوبهای موبایلهای اندروید هستن شکی نیست.
    ولی خوب، فرض کنیم الجی عدد پسوند مدل G بعدیش رو (اگر بسازه)، 10 یا مثلا شبیه اپل، X بذاره.
    اون نادونی که برای خرید یه چیزی به عدد مدلش توجه میکنه، قطعا با کللللی تحلیل پیش خودش میگه:
    ببین، الجی مدل 10 با زووور به سامسونگ مدل 9 میرسه، حالا اگر سامسونگ مدل 10 بیاد خیییلی بالاتر از الجی هست، پس اصلا خوب نیست!!! یکم صبر میکنم همون مدل 10 سامسونگ رو میخرم!!!

    و اینجاست که الجی متوجه میشه اومده ابروشو درست کنه، زده چشمشم کور کرده و ما هم کلللی میخندیم.

  • | ۱۴ دی ۱۳۹۶

    من الان جی3 دارم و درسته نسبت به پرچمدارای الان خیلی ضعیفه اما اگه بخوام یه گوشی دیگه از ال جی بخرم چیا موجود هستن
    وی 30 و جی 6
    هر دو رم 4 و پردازنده معمول حال حاضر
    جایی که سامسونگ سی 9 پرو با رم 6 گیگ قیمت 1400 و وان پلاس 5تی با رم هشت گیگ و قیمت حدود دو تومن چرا باید واسه جی6 و وی30 پول داد
    انتظار من از ال جی رم شیش گیگ روی وی30 بود که انجامش نداد
    انتظار ورشکستگی ال جی و اچ تی سی به این زودیها دور از انتظار نبود و نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی