ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش اقساطی مزدا ۳ تیپ ۴- دی 96

گروه بهمن شرایط جدید فروش اقساطی خودرو مزدا ۳ تیپ 5 را ویژه دی ماه 96 اعلام کرده است. در شرایط فعلی بازار می توان گفت که مزدا 3 به عنوان یک سدان خوشنام ژاپنی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

گروه بهمن شرایط جدید فروش اقساطی خودرو مزدا ۳ تیپ 5 را ویژه دی ماه 96 اعلام کرده است. در شرایط فعلی بازار می توان گفت که مزدا 3 به عنوان یک سدان خوشنام ژاپنی به لطف مونتاژ در داخل کشور با قیمت نسبتا مناسبی نسبت به خودروهای کاملا وارداتی عرضه می شود.مزدا 3مزدا 3 داراى موتورى به حجم 2000 سی سی و با قدرت 147 اسب بخار است. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی منتقل مى شود.از امکانات مزدا 3 مى توان به صندلی برقی راننده، مجهز به ۶ کیسه هوای ایمنی (جلو، جانبی، پرده ای)، فرمان الکتروهیدرولیک با قابلیت تنظیم در ۴ جهت، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرمکن صندلی جلو با قابلیت تنظیم در ۵ دمای متفاوت، سیستم تنظیم ارتفاع صندلی راننده در ۴ جهت، شیشه بالابر برقی دربها با قابلیت برگشت اتوماتیک، نشانگر دمای داخل و خارج خودرو، مه شکن جلو و عقب، کیلومتر شمار اسپورت با تنظیم شدت نور صفحه، سیستم صوتی MP۳ با ورودی AUX و با قابلیت کنترل از روی فرمان، قفل مرکزی و ریموت کنترل، سیستم قفل دوبله، چراغ های عقب ال ای دی، پشت سریهای جلو با قابلیت عکس العمل در برابر ضربه، آینه جانبی برقی و تاشو، کامپیوتر سفری با قابلیت نمایش مدیریت پیمایش، کمربند ایمنی با قابلیت پیش کشاننده در برابر ضربه و روکش دسته دنده چرمی اشاره کرد.

مزدا 3 شرایط فروش

از جمله مهمترین رقبای مزدا 3 در بازار می توان به تویوتا کرولا، کیا سراتو، هیوندای النترا و میتسوبیشی لنسر اشاره کرد اما تمامی این خودروها متاسفانه با توجه به تغییرات نرخ ارز و افزایش تعرفه واردات حالا با قیمتی بسیار بیشتر از مزدا 3 در بازار حضور دارند.

برای مثال در شرایطی که قیمت مزدا 3 طی چند ماه اخیر در محدود 120 الی 125 میلیون تومان حفظ شده است، شاهد افزایش قیمت رقبا به رقم های بیش از 145 میلیون تومان هستیم، بنابراین می توان گفت که مزدا 3 تا حد زیادی توان رقابتی خود را در بازار حفظ کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۴ دی ۱۳۹۶

    sepehri:
    ۳۰ ملیونم نیست
    یادمه روزای اولی که اومد توی بازار توی تلوزیون تبلیغ میکرد ۲۵ ملیون یهو شد ۵۰ ملیون الان شد این
    تازه برون تعرفه واردات بخوای حساب کنی میشه ۱۲ ملیون??
    خداییش هیچ جای دنیا اینجوری نمیکنن توی پاچه مردم خود شرکت مزدا انقد از رو محصولاتش سود نمیکنه که اینا میکنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی