ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قصد دارد 320 میلیون موبایل در سال 2018 به فروش برساند

بر اساس اطلاعاتی که در نشریه «Investor» کره جنوبی منتشر شده سامسونگ قصد دارد در سال 2018 به تعداد 320 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند. در سال 2017 نیز این کمپانی به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

بر اساس اطلاعاتی که در نشریه «Investor» کره جنوبی منتشر شده سامسونگ قصد دارد در سال 2018 به تعداد 320 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند.

در سال 2017 نیز این کمپانی به همین میزان تلفن هوشمند را به فروش رسانده. به نظر می رسد این ثابت ماندن فروش به دلیل بازار اشباع شده موبایل ها باشد. بر اساس پیش بینی ها میزان فروش این شرکت کره ای بر اساس نوع موبایل ها در سال 2018 به شرح زیر است:

  • 320 میلیون تلفن هوشمند
  • 40 میلیون تلفن غیر هوشمند
  • 20 میلیون تبلت
  • 5 میلیون دیوایس پوشیدنی

اپل و هوآوی در جایگاه های دوم و سوم میزان فروش جهانی قرار دارند

در صورتی که سامسونگ موفق به این میزان فروش برای تلفن های هوشمند شود، می تواند همچنان رتبه اول بیشترین تعداد فروش این گجت ها در سطح دنیا را حفظ نماید. دو رقیب دیگر این شرکت کره ای که در رتبه های دوم و سوم میزان فروش جهانی قرار دارند، اپل و هوآوی هستند که به ترتیب تخمین زده می شود فروشی 200 و 150 میلیون واحدی را در سال 2018 تجربه کنند.

پیشتر پیش بینی شده بود که فروش موبایل های سامسونگ در سال 2018 کاهش یابد

هدف گذاری سامسونگ در حالی انجام شده که پیش از این تحلیلگران موسسه «Strategy Analytics» عملکرد ضعیف سامسونگ نسبت به سال 2017 را پیش بینی کرده بودند. بر این اساس پیش بینی شده بود طی سال 2018 فروش سامسونگ به 315 میلیون دستگاه کاهش یابد.

همچنین پیش بینی می شود سود این شرکت در دوره زمانی سه ماهه انتهایی سال 2017 به میزان 73 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یابد و به 15 میلیارد دلار برسد.

انتظار می رود در سال جاری میلادی سامسونگ همچنان بیشتر تمرکز خود را بر تلفن های هوشمند پرچمدار قرار دهد. همچنین احتمالاً کمپانی یاد شده در این سال تمرکز خود را بر توسعه موبایلی با نمایشگر تاشو می گذارد. البته پیش از این گزارش شده بود که این تلفن هوشمند در سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. با این حال رونمایی آن تا انتهای سال 2018 نیز محتمل به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali zade
    ali zade | ۱۳ دی ۱۳۹۶

    بازم غلط اضافه کرده سامسونگ

مطالب پیشنهادی