ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت هیبریدی Tablet 10 لنوو ویندc 10
تکنولوژی

لنوو از تبلت هیبریدی جدید خود مبتنی بر ویندوز 10 رونمایی کرد

در حالی که چند روزی بیشتر تا آغاز نمایشگاه CES 2018 باقی نماینده، شرکت لنوو اقدام به رونمایی از یک تبلت هیبریدی مبتنی بر ویندوز 10 کرده است. محصولی که مشتریان هدف آن بیشتر کسب ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

در حالی که چند روزی بیشتر تا آغاز نمایشگاه CES 2018 باقی نماینده، شرکت لنوو اقدام به رونمایی از یک تبلت هیبریدی مبتنی بر ویندوز 10 کرده است. محصولی که مشتریان هدف آن بیشتر کسب و کارها و مراکز درمانی-خدماتی خواهند بود.

این محصول را می توان یک لپ تاپ ۲ در ۱ نیز نامید که مجهز به پردازنده Celeron N است. علاوه بر این، امکان اجرای برخی اپلیکیشن های تجاری و پزشکی به صورت عمودی روی آن وجود دارد. بهره مندی از سنسور اثر انگشت و قابلیت کار با قلم استایلوس نیز تبلت ویندوزی جدید لنوو را به یک گزینه ایدآل برای مشاغل مختلف تبدیل می نماید.

تبلت هیبریدی Tablet 10 لنوو ویندc 10

محصول مذکور که با نام تجاری «Tablet 10» روانه بازار خواهد شد، همانند دیگر تبلت های تینک پد لنوو همراه با یک قلم استایلوس قابل شارژ عرضه می شود. قلم مذکور با هر بار شارژ تا ۹ ساعت کار خواهد کرد و از فناوری «Wireless WAN» نیز پشتیبانی می کند.

لنوو هنوز قیمت تبلت جدید خود را اعلام نکرده، اما گفته شده این محصول قرار است اواخر ژانویه راهی بازار شود. ضمن این که به احتمال فراوان علاقه مندان می توانند در جریان CES 2018 شانس کار با آن از نزدیک را پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • milad
    milad | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    من عاشق این تبلت های هیبریدی ویندوز هستم فقط اکثرشون ( به جز سری سورفیس ) کیفیت ال سی دیشون خیلی بده که امیدوارم این خوب باشه

  • 123456
    123456 | ۱۴ دی ۱۳۹۶

    لنوو تو زمينه لپ تاپ بهترينه.

مطالب پیشنهادی