ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیف در تعویض باتری آیفون، به فروش موبایل های اپل در سال 2018 آسیب می زند

به نظر می رسد که تصمیم اپل برای کاهش هزینه تعویض باتری آیفون از 79 دلار به 29 دلار، بر فروش اسمارت فون های این کمپانی در سال 2018 تاثیرگذار خواهد بود. تحلیلگران موسسه Barclays ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

به نظر می رسد که تصمیم اپل برای کاهش هزینه تعویض باتری آیفون از 79 دلار به 29 دلار، بر فروش اسمارت فون های این کمپانی در سال 2018 تاثیرگذار خواهد بود. تحلیلگران موسسه Barclays به نوبه خود چنین عقیده ای دارند، اما احتمالاً هرکسی که خبرهای مربوط به کاهش عمدی سرعت پردازنده آیفون توسط اپل را پیگیری می کرد، قادر به پیش بینی این اتفاق نیز بود.

Barclays به صورت عمیق تر به تحلیل می پردازد و می گوید که در حال حاضر، 77 درصد از آیفون های موجود در دست کاربران (یا به عبارت دیگر 519 میلیون آیفون) واجد شرایط تعویص باتری هستند.

تحلیلگران فرض را بر این می گذارند که 10 درصد از جامعه 519 میلیونی، پیشنهاد 29 دلاری اپل را می پذیرد و سپس 30 درصد از همان افراد، تصمیم به عدم خرید یک آیفون جدید در سال 2018 می گیرند. در این صورت، فروش 16 میلیون واحد از موبایل های آیفون به خطر می افتد و می تواند درآمد تخمینی اپل در سال 2018 را تا 4 درصد کاهش دهد.

همانطور که قطعاً از پیش می دانید، تمام این مسائل از جیی شروع شد که در اخبار خواندیم اپل به عمد، سرعت آیفون های مجهز به باتری های قدیمی را در شرایط خاصی کاهش می دهد تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کند. در ماه ژانویه 2017، ساکنین کوپرتینو به روزرسانی تازه ای از iOS منتشر کردند که امکان مدیریت انرژی را فراهم می کرد و برخی مشکلات غیرمنتظره دارندگان آیفون را برطرف می ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • milad
    milad | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    کسی که خربزه میخوره باید پای لرزش هم به ایسته !!

  • محمدرضا ترابی
    محمدرضا ترابی | ۱۵ دی ۱۳۹۶

    البته قصد اپل از کاهش سرعت آیفون های قدیمی به هیچ وجه فروش بهتر آیفون های جدید نبود،حداقل تا وقتی موضوع رسانه ای نشده بود!!!!!

مطالب پیشنهادی