ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای حالا 70 میلیون مشترک پولی دارد

محبوب ترین سرویس استریم موسیقی جهان، اسپاتیفای اخیراً اعلام کرده که طی شش ماه گذشته، 10 میلیون مشترک پولی دیگر را نیز نسبت به استفاده از سرویس های خود ترغیب کرده و حالا 70 میلیون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

محبوب ترین سرویس استریم موسیقی جهان، اسپاتیفای اخیراً اعلام کرده که طی شش ماه گذشته، 10 میلیون مشترک پولی دیگر را نیز نسبت به استفاده از سرویس های خود ترغیب کرده و حالا 70 میلیون مشترک پولی دارد.

برخلاف اپل موزیک، اسپاتیفای امکان استفاده رایگان از سرویس های خود را مهیا کرده و با پخش محتویات تبلیغاتی، به درآمدزایی ادامه می دهد. این سرویس در حال حاضر بیش از 70 میلیون مشترک رایگان نیز دارد که مجموع استفاده کنندگان از این سرویس را به بیش از 140 میلیون نفر می رساند. از سوی دیگر، اپل موزیک در ماه سپتامبر 2017 خبر از دستیابی به 30 میلیون مشترک داد که همگی مجبور به پرداخت پول هستند.

اسپاتیفای به صورت ماهیانه، هزینه 10 دلار را از مشترکین خود دریافت می نماید که با قیمت گذاری سایر سرویس های مشابه مانند اپل موزیک، دیزر و تیدال برابری می کند. با این حال، تخفیف های اسپاتیفای برای افرادی مانند دانشجویان یا سرویس «اسپاتیفای فمیلی» (که امکان استفاده همزمان 6 نفر از یک اکانت را با هزینه 15 دلار مهیا) می سازد، از جمله برتری های آن نسبت به رقبا هستند.

این کمپانی در حال حاضر برای عرضه اولیه سهام خود آماده می شود و مستنداتی را به صورت محرمانه در اختیار کمیسیون مبادلات و امنیت ایالات متحده قرار داده است. نکته جالب اینجاست که اسپاتیفای در روند عرضه اولیه سهام خود کاملاً مستقل عمل می کند و با هیچ بانکی وارد همکاری نشده است؛ بنابراین هنگام عرضه سهام، هر سهم از شرکت، قیمت از پیش تعیین شده ای نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی