ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو سوییچ
ویجیاتو - بازی

نینتندو سوییچ به رکورد سریع ترین فروش میان تمام کنسول های خانگی رسید

بر اساس گزارش های منتشر شده، نینتندو سوییچ سریع ترین فروش را میان سایر کنسول های خانگی در ایالات متحده و ژاپن تجربه کرده است. این کنسول خانگی که از قابلیت تبدیل شدن به یک ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

بر اساس گزارش های منتشر شده، نینتندو سوییچ سریع ترین فروش را میان سایر کنسول های خانگی در ایالات متحده و ژاپن تجربه کرده است. این کنسول خانگی که از قابلیت تبدیل شدن به یک کنسول قابل حمل نیز بهره می برد، در تاریخ 12 اسفند سال گذشته به صورت جهانی در دسترس علاقه مندان بازی های ویدیویی قرار گرفته بود. پیش از این، اخبار پیشی گرفتن فروش این کنسول در مدت زمانی مشابه نسبت به پلی استیشن 2، منتشر شده بود.

از تاریخ انتشار این کنسول تا به امروز، سوییچ فروش 4.8 میلیون دستگاهی را در ایالات متحده تجربه کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سمت نینتندو، این مقدار، بیش از میزان فروش هر کنسول خانگی دیگری در تاریخ آمریکا است.

این رکورد پیش از این در اختیار یکی دیگر از کنسول های نینتندو یعنی نینتندو Wii بود که در مدت زمانی مشابه، به فروشی 4 میلیون واحدی دست یافته بود.

امکان تجربه بازی های مورد علاقه کاربران این کنسول در هر مکانی که آن ها حضور دارند، از جمله دلایل موفقیت سوییچ از زبان مدیرعامل نینتندو در آمریکا است. او در مورد فروش خوب سوییچ در ماه های اخیر می گوید: «حال که در تعطیلات سال نو میلادی افراد بیشتری به نینتندو سوییچ دسترسی پیدا کرده اند، ما به دنبال آماده کردن سوپرایزهای جدیدی در سال 2018 و بعد از آن هستیم.»

نینتندو سوییچ

آرشیو قوی بازی های نینتندو سوییچ به پیشرفت روزافزون این کنسول کمک شایانی می کند. بیش از 60 درصد دارندگان این کنسول بازی Super Mario Odyssey، و بیشتر از 55 درصد آن ها، عنوان  The Legend of Zelda: Breath of the Wild را تهیه کرده اند.

علاوه بر موفقیت های مالی، این دو بازی در لیست موفق ترین بازی های تاریخ از نظر کسب نمره از منتقدان نیز جای دارند.

جدا از انحصاری های این کنسول، بیش از 300 بازی دیگر توسط سایر ناشرها برای نینتندو سوییچ طی این 10 ماه گذشته، منتشر شده است. این  لیست شامل بازی های مهمی همچون FIFA 18 از الکترونیک آرتز، Mario + Rabbids Kingdom Battle و Just Dance 2018 از یوبی سافت، L.A. Noire از راکستار و سایر بازی های موفق از سمت کمپانی های مشهور صنعت بازی های ویدیویی می شود.

در سال 2018 نینتندو باید منتظر انتشار بازی های انحصاری بزرگی همچون Kirby Star Allies، عنوان Bayonetta 2 و یک بازی با حضور دایناسور معروف نینتندو یعنی یوشی باشد. ناشرین بزرگی مانند الکترونیک آرتز، یوبی سافت، کپکام و سگا نیز در سال جاری میلادی به پشتیبانی از این کنسول ادامه خواهند داد.

نظر شما چیست؟ دلایل موفقیت نینتندو سوییچ را در چه موضوعاتی می بینید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۱۵ دی ۱۳۹۶

    به نظر من بازی های انحصاری که داره مثل زلدا خیلی تاثیر رو فروشش گذاشته

  • мσнαммα∂.α.ʝ
    мσнαммα∂.α.ʝ | ۱۵ دی ۱۳۹۶

    یسس ?

مطالب پیشنهادی