ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به دنبال تعبیه باتری، در بند ساعت های هوشمند است

به نظر می رسد که سامسونگ در تلاش است تا کیفیت ساعت های هوشمند خود را افزایش دهد و این بدان معناست که کمپانی غول کره ای، قصد ندارد به این زودی ها از بازار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

به نظر می رسد که سامسونگ در تلاش است تا کیفیت ساعت های هوشمند خود را افزایش دهد و این بدان معناست که کمپانی غول کره ای، قصد ندارد به این زودی ها از بازار پوشیدنی ها دست بکشد. بنابر پتنت هایی از سامسونگ که اخیراً رویت شده اند، این کمپانی به دنبال معرفی قابلیت های جالبی در ساعت های هوشمند بعدی خود و شاید Gear S4 است.

مهم ترین قابلیت اسمارت واچ های آتی، راهکاری است که سامسونگ برای افزایش عمر باتری یافته است. این کمپانی قصد دارد به تولید و فروش بندهایی بپردازد که از باتری داخلی بهره می برند. بدیهی است که این باتری ها، باید کاملاً انعطاف پذیر باشند تا به خوبی در بندهای ساعت جای بگیرند.

پتنت سامسونگ

در بخشی دیگر از مستندات سامسونگ به احتمال قرار دادن دو باتری در دو سر بند ساعت اشاره شده است. حتی با وجود باتری داخلی، بند ساعت ها به مواد خاصی محدود نمی شود و خریداران کماکان می توانند از میان بندهای چرمی، پلیمری، پلاستیکی و غیره یکی را انتخاب کنند. از آن جای که باتری از ساعت هوشمند به بندهای ساعت منتقل می شود، فضایی خالی داخل بدنه دستگاه به وجود خواهد آمد که می توان از آن برای قطعات دیگر استفاده کرد.

از میان قطعات اضافه ای که می توانند به ساعت های هوشمند اضافه شوند، سامسونگ به احتمال افزودن یک دوربین، یک سنسور اثر انگشت یا نور، حسگر مجاورت سنجی، مادون قرمز و پایشگر ضربان قلب اشاره می کند. یکی دیگر از قابلیت های جالبی که می توان از اسمارت واچ های آتی سامسونگ انتظار داشت، نوعی حاشیه قابل چرخش به همراه نمایشگر اضافی است. هر بار که کاربر این حاشیه را می پرخاند، به منویی متفاوت دسترسی می یابد.

اگرچه تمام این قابلیت ها بسیار هیجان انگیز به نظر می رسند، اما نیازی به اشاره نیست که بسیاری از تکنولوژی های موجود در پتنت ها معمولاً عملی نمی شوند و سامسونگ هم قطعاً با محدودیت های فنی فراوانی در پیاده سازی ایده هایش مواجه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۵ دی ۱۳۹۶

    اگه بشه عالیه ولی دیگه نمیشه بند ساعتو تغیر داد چون قیمتش میره بالا

مطالب پیشنهادی