ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شماره گذاری MVM 315 و چری تیگو 5 با مدل 97؛ مشخصات فنی و آپشن های جانبی

در پی اعلام شرکت مدیران خودرو ، خودروهای ام وی ام 315 و چری تیگو 5 از تاریخ 13 دی ماه با مدل 97 پلاک شده و در دسترس مشتریان قرار گرفته است. شایان ذکر ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

در پی اعلام شرکت مدیران خودرو ، خودروهای ام وی ام 315 و چری تیگو 5 از تاریخ 13 دی ماه با مدل 97 پلاک شده و در دسترس مشتریان قرار گرفته است.
شایان ذکر است که خودروهای ام وی ام 315 و چری تیگو 5 همواره جزو پر طرفدارترین محصولات شرکت مدیران خودرو بوده که سهم بالایی را نیز در فروش این شرکت داشته و در ماه های اخیر با تقاضای بالایی روبرو بوده اند.

ام وى ام 315 داراى موتور 4 سیلندر به حجم 1497 سى سى است. از امکانات و تجهیزات این خودرو مى توان به سیستم پخش MP3 با پورت USB، مجهز به 4 بلندگوی استریو، سیستمهای تهویه مطبوع دستی، کامپیوتر سفری، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، مه شکن جلو و عقب، چراغ ترمز سوم، سنسور دنده عقب، آینه های جانبی برقی، شیشه های بالابر برقی و رینگهای آلومینیومی اشاره کرد.پیشرانه‌ تنفس طبیعی 2 لیتری به حجم دقیق 1971 سی‌ سی برای تیگو 5 در نظر گرفته شده است که در دور موتور 5700 دور در دقیقه حداکثر توان 136 اسب بخار تولید می‌کند و 182 نیوتن‌متر گشتاور هم در دور موتور 4500 دور در دقیقه به همراه دارد. جعبه‌دنده‌ این خودرو از گونه CVT است و با این نوع گیربکس 9 لیتر بنزین در 100 کیلومتر مصرف می‌کند.خودروهای ام وی ام 315 و چری تیگو 5 هم اکنون با تحویل فوری و پلاک تحویل مشتری میگردد.
شایان ذکر است که خودروهای ام وی ام 315 و تیگو5 جدید دارای کلیه استاندارد های لازم بوده و اعلامیه سازمان استاندارد مربوط به مدل صندوق دار خودرو ام وی ام 315 و مدل قدیم خودرو تیگو 5 است که با توجه به عدم برنامه شرکت مدیران خودرو برای تولید این محصولات، شرکت مدیران خودرو در جهت اخذ مدلهایی که برنامه تولید انها را نداشته اقدامی جهت اخذ مجوزهای استاندارد انجام نداده و مجوز استاندارد مدل ام وی ام 315 هاچ بک که تولید می گردد و همچنین تیگو 5 فیس لیفت گرفته شده که بدون هیچ مشکلی تولید و پلاک میشوند .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    دوتا ماشین بی کیفیت با امکانات ماشین های بیست ساله پیش

مطالب پیشنهادی