ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

CES 2018
تکنولوژی

پوشش خبری ویژه دیجیاتو از CES 2018

نمایشگاه سالانه کالاهای الکترونیک مصرفی لاس وگاس که با نام CES شناخته می شود تا چند روز دیگر آغاز به کار خواهد کرد و شرکت های تولیدکننده فعال در این صنعت نیز به رسم همیشگی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

نمایشگاه سالانه کالاهای الکترونیک مصرفی لاس وگاس که با نام CES شناخته می شود تا چند روز دیگر آغاز به کار خواهد کرد و شرکت های تولیدکننده فعال در این صنعت نیز به رسم همیشگی عازم محل برگزاری شده اند تا تازه ترین دستاوردها و نوآوری هایشان را پیش روی بازدیدکنندگان این رویداد قرار دهند.

دیجیاتو نیز همچون سنوات گذشته این نمایشگاه را به صورت لحظه به لحظه رصد می کند تا تازه ترین اخبار و اتفاقات آن را به سمع و نظر شما برساند.

درب های محل برگزاری CES 2018 به صورت رسمی از سه شنبه ۱۹ام تا جمعه ۲۲ دی ماه به روی بازدیدکنندگان گشوده می شود اما شرکت های مطرح این عرصه از یک روز قبل (یعنی دوشنبه) کنفرانس های خبری جداگانه ای را برای معرفی تازه ترین محصولاتشان برگزار می نمایند.

اینکه در نمایشگاه امسال باید شاهد چه گجت های خلاقانه ای باشیم صرفا با گذشت زمان مشخص می شود اما از ماه ها قبل گمانه زنی هایی در این رابطه انجام شده و پیشتر در مطلبی جداگانه انتظارات از نمایشگاه CES 2018 را با شما در میان گذاشتیم.

البته همچون همیشه در کنار شرکت های مطرح و شناخته شده، شاهد رخ نمایی استارتاپ های متعددی هم در این رویداد هستیم که بعضا ایده هایشان به خاطر عدم استقبال عموم و در نتیجه فقدان سرمایه گذار با شکست روبرو می شوند. لذا امسال بر آن شدیم تا صرفا نگاهی گزیده بین به ایده های خلاقانه CES داشته باشیم و صرفا مهم ترین خبرها را با شما در میان بگذاریم.

ما را همراهی کنید...

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین جواهری
    حسین جواهری | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    یه منو جداگانه برایش در نظر بگیرید تا به اخبار Ces جدا گانه دسترسی پیدا کنیم

  • Ardeshir Nahavandi Fard
    Ardeshir Nahavandi Fard | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    ایول

مطالب پیشنهادی