ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قسمت پنجم گرند تور؛ فاجعه آفرینی جرمی کلارکسون در نقش کن بلاک

جمعه گذشته قسمت پنجم از فصل دوم مجموعه گرند تور با عنوان "Up, Down and Round the Farm" پخش شد. اندکی بعد از شروع این قسمت، هموند به دوبی رفته و برخی از اسباب بازی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

جمعه گذشته قسمت پنجم از فصل دوم مجموعه گرند تور با عنوان "Up, Down and Round the Farm" پخش شد. اندکی بعد از شروع این قسمت، هموند به دوبی رفته و برخی از اسباب بازی هایی را که ثروتمندان اماراتی در اوقات فراغت با آنها بازی می کنند، بررسی کرد!

این آیتم به دلیل پرداختن به دو مورد از عجیب ترین خودروهای جهان که دارای مشخصاتی خیره کننده هستند، از جذابیت های بالایی برخوردار بود.

The Grand Tour S02E05 Up Down and Round the Farm

در بخش Conversation Street برخی از خودروهای جدید مثل مرسدس AMG Project One که در چند ماه گذشته معرفی شده اند، زیر تیغ انتقادات سه مجری رفتند!

The Grand Tour S02E05 Up Down and Round the Farm

بررسی کوچک ترین خودروی تولیدی فولکس واگن یعنی هاچ بک Up آیتم بعدی اپیزود پنجم گرند تور بود. این آیتم نیز به خاطر قرار دادن Up در برابر یکی از اجداد اصلی خود یعنی گلف GTi می تواند برای بسیاری از علاقه مندان خودرو جذاب باشد.

The Grand Tour S02E05 Up Down and Round the Farm

پس از ثبت رکورد با فولکس واگن Up توسط خانم Abbie Eaton در پیست اختصاصی برنامه، نوبت به گپ و گفت با میهمانان این قسمت رسید. بیل بیلی (Bill Bailey) و دومنیک کوپر (Dominic Cooper) دو تن از هنرمندانی بودند که بعد از گفتگو با کلارکسون به مصاف هم رفتند.

The Grand Tour S02E05 Up Down and Round the Farm

بی تردید جذاب ترین بخش اپیزود پنجم از این به بعد آغاز می شود، جایی که جرمی کلارکسون با انجام حرکات دریفت و نشان دادن تسلط خود بر روی خودرو، می خواهد کن بلاک مشهور را به چالش بکشاند!

The Grand Tour S02E05 Up Down and Round the Farm

به اعتقاد جرمی ویدیو کلیپ هایی که از حرکات نمایشی ساخته می شوند، نتیجه ادیت های حرفه ای بوده و می توان مشابه آنها را به راحتی تولید کرد!

برای اثبات این موضوع وی به یک مزرعه رفته و با یک دستگاه سوبارو تلاش می کند صحنه هایی مشابه با سری کلیپ های جیمخانای کن بلاک خلق نماید!

سکانس های این بخش که از روی کلیپ های کن بلاک کپی شده، به بهترین شکل ممکن یک موضوع خودرویی را با ژانر طنز در هم آمیخته و قطعا هر بیننده ای را به خنده های مداوم وادار خواهد کرد؛ ژست های خاص کلارکسون و رفتارهای همیشگی وی نیز نقش عمده ای در هر چه جذاب تر کردن این بخش ایفا می کنند. البته ناگفته نماند کلیپ کلارکسون اسرار پشت پرده زیادی دارد که پیشنهاد می کنیم با تماشای اپیزود پنجم به آنها پی ببرید.

The Grand Tour S02E05 Up Down and Round the Farm

اگر چه بر خلاف قسمت های قبلی این بار اثری از اتومبیل های اسپرت و سوپر اسپرت دیده نمی شد، اما در مجموع اپیزود پنجم نیز جذاب، تماشایی و البته بسیار سرگرم کننده از آب در آمده بود.

با توجه به روند کنونی، ظاهرا دست اندرکاران گرند تور نهایتا توانسته اند مسیر درست را پیدا کرده و برنامه ای سرگرم کننده با موضوعات عمدتا خودرویی به مخاطبین خود ارایه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sina.z
    sina.z | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    آقای صفری .....بی خیال...??? همانطور که عرض کرده بودم برای خیلی از افراد پر مشغله که نمیتونند همه چیز رو با هم پیگیری کنند مهمه....

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    هنوز فلسفه این مقالات رو نفهمیدم!!!?

    • سعید علیپور
      سعید علیپور | ۱۶ دی ۱۳۹۶

      امیر عزیز سلام. هدف از این سری مطالب پرداختن به کلیات و ارزیابی هر اپیزود از فصل دوم گرند تور هست، درست مثل روشی که برخی از مراجع خارجی در پیش گرفتن.

مطالب پیشنهادی