ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

از زمین تا ماه با ام وی ام X33؛ برنامه مدیران خودرو برای محصولات کارکرد بالا

بيشترين مسافتى كه مى توان با يك خودرو طى كرد چه قدر است؟ شاید اگر از زمین تا ماه جاده ایی مستقیم وجود داشت رانندگانى از سراسر دنیا پیدا می‌شدند که با خودرو شخصی به ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

بیشترین مسافتى که مى توان با یک خودرو طى کرد چه قدر است؟ شاید اگر از زمین تا ماه جاده ایی مستقیم وجود داشت رانندگانى از سراسر دنیا پیدا می‌شدند که با خودرو شخصی به این سفر طولانی بروند، مسیری که بطور میانگین 350 هزار کیلومتر است.

بسیاری از رانندگان با خودرو خود طول این مسیر یا حتی بیش از آن را بر روی زمین رانندگی کرده اند. حال شرکت مدیران خودرو با هدف ارج نهادن به مشتریان وفادار که سالها از محصولات شرکت مدیران خودرو استفاده می‌کنند، در نظر دارد از خودرو های ایکس33 ایی که بیشترین پیمایش را داشته باشند، قدردانی کرده و به بالاترین کارکرد جایزه ویژه ایی را به ایشان هدیه دهد. همچنین به 33 خودرو کارکرده بعدی نیز به مدت یکسال سرویس دوره ای رایگان ارائه خواهد داد.لذا از کلیه دارندگان خودرو ایکس 33 که با توجه به فاصله تقریبی اعلام شده احتمال می‌دهند بیشترین فاصله را با خودرو خود تاکنون طی کرده باشد و نزدیکترین فاصله تا ماه را داشته باشد دعوت می‌شود در این کمپین شرکت نمایند.
لازم به ذکر است که تاکنون سه نسل مختلف از این خودرو به بازار ایران عرضه شده است و دارندگان خودرو می‌توانند با شرایط زیر در این مسابقه شرکت نمایند:
• دارا بودن (مالکیت) یکی از خودروهای X33، X33 new, X33S
• ارسال دو تصویر (یک تصویر از خودرو و یک تصویر از صفحه کیلومتر شمار خودرو) از طریق تلگرام (@MVMadmin) و اینستاگرام (@Official.mvm)
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی