ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نسخه 2018 لپ تاپ تبدیل پذیر اسپین 7 را در آستانه CES معرفی کرد

سامسونگ به تازگی در آستانه نمایشگاه CES لاس وگاس نسخه جدیدی از لپ تاپ «7 Spin» را معرفی کرده. نسخه قبلی اسپین 7 در سال 2016 معرفی شده بود که لپ تاپی ارزان قیمت و ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۹

سامسونگ به تازگی در آستانه نمایشگاه CES لاس وگاس نسخه جدیدی از لپ تاپ «7 Spin» را معرفی کرده.

نسخه قبلی اسپین 7 در سال 2016 معرفی شده بود که لپ تاپی ارزان قیمت و تبدیل پذیر بود و امکان استفاده به عنوان تبلت را نیز داشت. مدلی که به تازگی معرفی شده نیز از طراحی تقریباً مشابه نسخه قبلی بهره می برد.

پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5  نیرو بخش این لپ تاپ است و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD برای آن در نظر گرفته شده. مشابه نسل قبلی نمایشگر آن نیز 13.3 اینچی است. اسپین 7 همچنین به حسگر اثر انگشت مجهز است.

در عین حال مشابه با لپ تاپ های سری 9 این کمپانی، اسپیین 7 از نرم افزار ویژه ای برای ضبط صدای با کیفیت سخنرانی ها یا جلسات بهره می برد.

اسپین 7 به یک درگاه استاندارد USB 2.0، یک درگاه استاندارد USB 3.0 و نیز یک درگاه USB-C مجهز شده. همچنین یک درگاه HDMI برای آن در نظر گرفته شده. در زمینه باتری نیز سامسونگ نوید استفاده از آن در طول روز با یک بار شارژ را می دهد.

همچنین نسبت به نسل پیشین طراحی لولا تغییر کرده، نسل قبلی از یک لولای یکپارچه بهره می برده، در حالی که مدل جدید دارای دو لولا است. البته به نظر می رسد لولای نسخه قبلی احساس پایداری بیشتری را به کاربر القا می کند.

سامسونگ اعلام نکرده که آیا قصد ارائه نسخه 15 اینچی این لپ تاپ را دارد یا خیر. البته در هر حال استفاده از حالت تبلت در لپ تاپی با این اندازه کمی عجیب و غیر کاربردی به نظر می رسد.

این کمپانی کره ای در حال حاضر قیمت این این لپ تاپ را اعلام نکرده. اسپین 7 قرار است در سه ماهه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

در آذر ماه نیز این کمپانی از نسخه به روز شده لپ تاپ های سری 9 خود رونمایی کرده بود که می توانید جزئیات مشخصات آن را در دیجیاتو مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مصیب
    مصیب | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    خیلی زشت

مطالب پیشنهادی