ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی دیجیاتو: مقایسه هوآوی میت 10 لایت و سامسونگ گلکسی A7

در حالی که دنیای تکنولوژی تحت سلطه موبایل های پرچمدار قرار دارد، بازار میان رده ها هم کاملاً رقابتی است و شرکت های مختلف تلاش می کنند تا سهم بیشتری را از این بازار پرسود ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۰

در حالی که دنیای تکنولوژی تحت سلطه موبایل های پرچمدار قرار دارد، بازار میان رده ها هم کاملاً رقابتی است و شرکت های مختلف تلاش می کنند تا سهم بیشتری را از این بازار پرسود به خود اختصاص دهند. چندی پیش کمپانی هوآوی در کنار موبایل های پرچمدار میت 10، مدل ارزان قیمت تری را به نام میت 10 لایت (بررسی دیجیاتو) عرضه کرد که با چندین ویژگی برجسته از جمله نمایشگر فول ویو با نسبت تصویر 18:9، دوربین های دوگانه اصلی و سلفی، فلاش سلفی و شارژدهی بسیار خوب باتری از دیگر رقبا متمایز می شود.

میت 10 لایت

یکی از رقبای اصلی این دستگاه در بازار کشورمان را می توان مدل 2017 موبایل گلکسی A7 (بررسی دیجیاتو) دانست که از نظر ابعاد، سخت افزار و قیمت، تقریباً هم تراز با میت 10 لایت است. در این مطلب می خواهیم این دو رقیب چینی و کره ای را با یکدیگر مقایسه کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

طراحی و نمایشگر

میت 10 لایت

میت 10 لایت و گلکسی A7 هردو کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و از این منظر تا جای ممکن به پرچمداران نزدیک می شوند، با این تفاوت که هوآوی از بدنه یکپارچه فلزی استفاده کرده اما سامسونگ تصمیم گرفته فریم فلزی را با دو پنل شیشه ای در جلو و پشت بپوشاند.

اینکه کدام یک از این دو را بپسندید به سلیقه شخصی تان بر می گردد، اما حتماً قبول دارید که شکنندگی و خش پذیری شیشه، مراقبت و توجه بیشتری را می طلبد، ضمن اینکه با وجود ابعاد مشابه، گلکسی A7 به طور محسوسی سنگین تر بوده و وزن آن حدود 22 گرم بیشتر از رقیب چینی اش است.

میت 10 لایت

ارتفاع هر دو دستگاه  تقریباً یکسان است اما میت 10 لایت توانسته نمایشگر بزرگ تر 5.9 اینچی را با نسبت تصویر 18:9 در خود جای دهد. نمایشگر FullView همچنین باعث شده تا محصول جدید هوآوی از نظر نسبت نمایشگر به بدنه (76.5 در مقابل 73.5 درصد) و تراکم پیکسلی (409 در برابر 386 پیکسل در هر اینچ) وضعیت بهتری نسبت به گلکسی A7 داشته باشد.

پنل به کار رفته در این دو تلفن همراه در دو کلاس متفاوت قرار دارند. میت 10 لایت به پنل IPS LCD باکیفیتی مجهز شده که رنگ ها را زنده و طبیعی نشان می دهد، ضمن اینکه امکان تغییر دمای رنگ هم در منوی تنظیمات گنجانده شده است. با این حال از نظر کنتراست و غنای رنگ، نمایشگر سوپر امولد گلکسی A7 برتری محسوسی دارد و تجربه کاربری لذت بخش تری را ارائه می دهد. نمایشگر همیشه روشن (AOD) هم قابلیتی است که فقط در گلکسی A7 دیده می شود اما تأثیر منفی فعال کردن آن بر مصرف باتری را هم باید در نظر بگیرید. روشنایی نمایشگر هر دو دستگاه خوب است و به راحتی می توانید در محیط های پرنور از آنها استفاده کنید.

میت 10 لایت

هوآوی برای یکپارچه نگه داشتن پنل جلویی تصمیم گرفته حسگر اثر انگشت را به پشت بدنه منتقل کرده و دکمه های ناوبری فیزیکی را هم حذف نماید. سامسونگ اما از فضای اضافه پایین نمایشگر استفاده کرده و حسگر اثر انگشت را به همراه دکمه های خازنی ناوبری در آنجا قرار داده.

در مجموع هوآوی میت 10 لایت طراحی به روز و زیباتری دارد و به خاطر نمایشگر کشیده و عرض و وزن کمتر، از نظر ارگونومی هم بهتر از گلکسی A7 است. با این حال سامسونگ مزایایی از جمله مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (گواهی IP68) و نمایشگر سوپرامولد را ارائه می دهد تا برتری خود را به رخ رقبا بکشد.

نرم افزار

میت 10 لایت

میت 10 لایت و گلکسی A7 هردو به نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید (نوقا) مجهز شده و به ترتیب پوسته EMUI 5.1 و سامسونگ اکسپرینس 8.1 را در اختیار شما قرار می دهند. البته میان رده جدید هوآوی به زودی آپدیت اندروید اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 را دریافت می کند اما برای گلکسی A7 که یک سالی از رونمایی اش می گذرد، دریافت اندروید اوریو چندان محتمل به نظر نمی رسد، آن هم زمانی که کهکشانی های پرچمدار این کمپانی کره ای هم هنوز طعم اوریو را نچشیده اند.

انتخاب یکی از این دو رابط کاربری کاملاً به سلیقه شما بر می گردد؛ سامسونگ پس از سال ها تجربه (یا بهتر بگوییم، آزمون و خطا) توانسته خاطرات تلخ «تاچ ویز» را به دست فراموشی بسپارد و رابط کاربری مینیمال و کاربردی را با حداکثر امکانات و کمترین تعداد اپلیکیشن های اضافه ارائه دهد. هوآوی هم پیشرفت خوبی در این حوزه داشته و به تدریج مشکلات EMUI را رفع کرده تا اکنون با محیطی روان و قابلیت های سفارشی سازی بسیار خوبی روبرو باشیم.

گلکسی A7میت 10 لایت

از جمله قابلیت های ویژه ای که هوآوی در رابط کاربری میت 10 لایت تعبیه کرده می توان به دکمه ناوبری شناور، مرکز کنترل اختصاصی برای مدیریت بخش های مختلف و ناوبری هوشمند با استفاده از جسچرهای مختلف اشاره کرد. حسگر اثر انگشت هم در اینجا به کمک شما می آید تا به راحتی با سوایپ به پایین، به منوی نوتیفیکیشن ها دست پیدا کنید یا با سوایپ به چپ و راست عکس هایتان را در گالری مرور نمایید. در مقابل، سامسونگ هم قابلیت های اختصاصی مانند Gaming Tools برای مدیریت اجرای بازی، Secure Folder برای قفل کردن عکس ها و اپلیکیشن های خصوصی، اپلیکیشن Notes برای یادداشت برداری حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

همان طور که گفتیم، انتخاب یکی از این دو رابط کاربری به سلیقه و تجربه قبلی شما بر می گردد، ولی مهم این است که هم میت 10 لایت و هم گلکسی A7 کاملاً روان و بی نقص کار می کنند. این موضوع نشان می دهد هوآوی و سامسونگ یکپارچگی نرم افزاری و سخت افزاری بسیار خوبی را در میان رده هایشان ایجاد کرده و تجربه مطلوبی از سیستم عامل اندروید را برایتان به ارمغان می آورند.

سخت افزار

میت 10 لایت

اجرای روان سیستم عامل اندروید و رابط کاربری به سخت افزار یکپارچه و نسبتاً قدرتمندی نیاز دارد. سامسونگ و هوآوی هم هردو ترکیب مناسبی را در میان رده های خودشان به کار برده اند. هوآوی میت 10 لایت به چیپست جدید Kirin 659 با پردازنده هشت هسته ای و 4 گیگابایت حافظه رَم مجهز شده. در مقابل گلکسی A7 هم از چیپست اگزینوس 7880 با پردازنده هشت هسته ای بهره می گیرد.

اگرچه این دو موبایل به خوبی از عهده اجرای رابط کاربری و اپلیکیشن های مختلف بر می آیند، اما هوآوی با بهره گیری از 4 گیگابایت رَم تجربه مالتی تسکینگ بهتری را برایتان به ارمغان می آورد، یعنی می توانید تعداد بیشتری اپلیکیشن سنگین و پر کاربرد را در حافظه به صورت فعال نگه دارید تا نیازی به بارگذاری مداوم آنها در طول روز نداشته باشید.

برای مقایسه مستقیم توان خام سخت افزاری این دو دستگاه به سراغ اپلیکیشن های بنچمارک معروف می رویم. در تصاویر زیر ابتدا نتایج تست های آنتوتو، گیکبنچ و پی سی مارک برای هوآوی میت 10 لایت و سپس همین نتایج را برای سامسونگ گلکسی A7 می بینید:

میت 10 لایت

گلکسی A7

میت 10 لایت در تست آنتوتو حدود 5 درصد و در تست PCMark حدود 15 درصد بهتر از گلکسی A7 عمل کرده است. در تست گیگ بنچ در حالت تک هسته ای هم شاهد برتری 15 درصدی میت 10 لایت هستیم اما در حالت چند هسته ای میان رده سامسونگ تقریباً 20 درصد قوی تر از محصول هوآوی است. محدوده نتایج به دست آمده توسط این دو دستگاه نشان می دهند به راحتی می توانید برای استفاده روزمره و نیمه سنگین روی آنها حساب کنید.

حالا به سراغ تست کارآیی گرافیکی این دو تلفن همراه با استفاده از اپلیکیشن 3DMark و تست نسبتاً سنگین Sling Shot می رویم. در تصویر زیر نتایج به دست آمده توسط میت 10 لایت (سمت راست) و گلکسی A7 (سمت چپ) را می بینید:

میت 10 لایت

همان طور که انتظار می رود، پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP3 در گلکسی A7 به خاطر بهره مندی از سه خوشه پردازشی، برتری محسوسی بر پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 در میت 10 لایت دارد و این اختلاف در تست فوق به حدود 80 درصد می رسد. البته در تست های سبک تر مانند Ice Storm اختلاف در این حد نیست ولی باز هم گلکسی A7 بهتر عمل می کند. در تست عملی با چند بازی متوسط و نیمه سنگین هر دو دستگاه عملکرد قابل قبولی داشتند اما بهتر است برای اجرای بازی های گرافیکی سنگین با فریم ریت بالا روی آنها حساب نکنید.

از نظر امکانات ارتباطی، میت 10 لایت و گلکسی A7 جدیدترین فناوری ها را در اختیار شما قرار می دهند. هر دو دستگاه به مودم LTE Cat6 با حداکثر سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه، وای-فای پرسرعت و بلوتوث 4.2 مجهز هستند. میان رده هوآوی برخلاف رقیب کره ای خود از فناوری aptX بهره می گیرد که کیفیت پخش صدا از طریق بلوتوث را بهبود می بخشد. در مقابل گلکسی A7 علاوه بر دو درگاه سیم کارت، درگاه اختصاصی را برای کارت حافظه microSD تعبیه کرده اما در میت 10 لایت باید بین سیم کارت دوم و کارت حافظه، یکی را انتخاب کنید.

میت 10 لایت

هوآوی در زمینه حافظه داخلی سنگ تمام گذاشته و میت 10 لایت را به 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز کرده که حدود 52 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد، یعنی دو برابر حافظه موجود در گلکسی A7. علاوه بر حافظه بیشتر، سرعت انتقال داده در میت 10 لایت هم تقریباً دو برابر سرعت حافظه گلکسی A7 است که تجربه بسیار بهتری را برای جابجایی فایل و بارگذاری اپلیکیشن های حجیم به همراه خواهد داشت. در تصویر زیر نتیجه تست کارآیی حافظه میت 10 لایت (سمت راست) و گلکسی A7 (سمت چپ) را مشاهده می کنید:

میت 10 لایت

در مجموع هوآوی میت 10 لایت به خاطر بهره مندی از 4 هسته قدرتمندتر در پردازنده اصلی، یک گیگابایت رَم بیشتر و حافظه داخلی دو برابری با سرعت بالاتر نسبت به گلکسی A7 امتیاز بهتری در بخش سخت افزار می گیرد. اگرچه نمی توان از ضعف پردازشگر گرافیکی هر دو دستگاه و به خصوص میان رده هوآوی چشم پوشی کرد، اما این دو تلفن همراه برای گیمرها طراحی نشده اند و بیشتر کاربران عمومی را هدف قرار داده اند که به تجربه روان و بی نقص سیستم عامل و اپلیکیشن های روزمره نیاز بیشتری دارند.

پخش صدا

میت 10 لایت

میت 10 لایت و گلکسی A7 هردو از یک اسپیکر بهره می برند، با این تفاوت که هوآوی آن را در لبه پایینی قرار داده اما سامسونگ تصمیم گرفته گوشه بالای لبه راست دستگاه را به اسپیکر اختصاص دهد. کیفیت صدای اسپیکر هر دو دستگاه خوب است و برای استفاده معمول کفایت می کند. حجم و وضوح صدای میت 10 لایت کمی بیشتر از گلکسی A7 است، اما نه در حدی که بتوانید با آنها موسیقی را با صدای بلند گوش کنید و برای این کار باید حتماً از هدفون بهره بگیرید.

میت 10 لایت

خوشبختانه هوآوی و سامسونگ همچنان جک 3.5 میلیمتری را در میان رده هایشان حفظ کرده اند و با اتصال هدفون به این دو موبایل می توانید از تنظیمات صدای پیشرفته بهره مند شوید. سامسونگ اکولایزرهای مختلف را همراه با قابلیت UHQ Upscale در تنظیمات صدا قرار داده که کیفیت موسیقی را تا جای ممکن بالا می برد. از سوی دیگر هوآوی فناوری اختصاصی Histen را ارائه می دهد که بهترین نوع خروجی صدا را بر اساس نوع هدفون و اکولایزر انتخابی شما تولید می کند، ضمن اینکه صدای فراگیر سه بعدی را نیز برایتان شبیه سازی می نماید.

دوربین

میت 10 لایت

هوآوی میت 10 لایت نخستین موبایل با دو ماژول دوربین دوگانه (چهار دوربین) در بازار کشورمان محسوب می شود. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در پشت دستگاه با قابلیت فوکوس خودکار PDAF و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در این تلفن همراه با دو دوربین 2 مگاپیکسلی همراه شده اند که با سنجش عمق، ایجاد عمق میدان مصنوعی و فوکوس ثانویه پس از ثبت عکس را ممکن می سازند. در مقابل سامسونگ یک دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی را در گلکسی A7 جای داده است.

در تصویر زیر رابط کاربری دوربین میت 10 لایت (سمت راست) و گلکسی A7 (سمت چپ) را می بینید. هوآوی امکانات متنوع و پیشرفته ای را در اختیار کاربر می گذارد، از جمله حالت حرفه ای با تنظیمات دستی، اچ دی آر، انواع گزینه های عکاسی در شب، پانوراما، اسلوموشن و غیره. سامسونگ از این نظر کمی ضعیف تر است و تنها چند گزینه کاربردی را ارائه می کند.

میت 10 لایت

یکی دیگر از برتری های هوآوی در رابط کاربری دوربین (سمت راست) تنظیمات دستی متعدد مانند نوع نورسنجی، ایزو، سرعت شاتر، نوردهی، فوکوس دستی، توازن سفیدی و غیره است، در حالی که سامسونگ (سمت چپ) فقط قابلیت تنظیم نوردهی، ایزو و توازن سفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. فقدان فوکوس دستی در گلکسی A7 گاهی اوقات به طور محسوسی عذاب آور است.

میت 10 لایت

قابلیت عکاسی پرتره و ایجاد عمق میدان مصنوعی (Wide Aperture) هم به لطف دوربین ثانویه، تنها در میت 10 لایت و با هر دو دوربین میسر است اما در گلکسی A7 دیده نمی شود. همان طور که می بینید میان رده هوآوی از نظر امکانات تصویربرداری به مراتب بهتر از محصول سامسونگ است، اما آیا این برتری در کیفیت عکس ها نیز دیده می شود؟ برای این کار در ادامه به ارزیابی نمونه تصاویر ثبت شده توسط میت 10 لایت و گلکسی A7 می پردازیم.

در تصویر زیر نمونه عکس ثبت شده توسط میت 10 لایت و گلکسی A7 را در روشنایی روز می بینید. میان رده هوآوی جزئیات بیشتری را در قسمت های تاریک به تصویر کشیده و در برش 100 درصد (تصویر بعد) می بینیم کیفیت عکس حاصل از این دوربین، اندکی بهتر از گلکسی A7 است:

در تصویر بعدی که باز هم در شرایط مناسب نوری ثبت شده، می بینیم گلکسی A7 رنگ ها را کمی اشباع تر ثبت می کند و رنگ و لعاب بیشتری دارد، با این حال در برش 100 درصدی باز هم وضوح و تفکیک میت 10 لایت بیشتر به نظر می رسد (به بافت ها، تفکیک شاخه ها و پنجره های پشتی توجه کنید):

دیگر تست ها نیز نتایج مشابهی را نشان می دهند اما برتری میت 10 لایت به اندازه ای نیست که در تصاویر معمول به چشم بیاید. در واقع هر دو موبایل در شرایط نوری مناسب عکس های چشم نوازی را ثبت می کنند. البته محصول هوآوی به خاطر بهره مندی از سنسور ثانویه قادر است تصاویر پرتره نسبتاً خوبی را ثبت کند که نمونه ای از آن را در زیر می بینید:

دوربین سلفی هر دو دستگاه هم کیفیت کم و بیش مشابهی دارند، با این تفاوت که میت 10 لایت جزئیات بیشتر و رنگ های طبیعی تری را ثبت می کند. دوربین ثانویه برای ثبت پرتره یا ایجاد عمق میدان مصنوعی هم فقط در میان رده هوآوی دیده می شود و گلکسی A7 از آن بی بهره است. حضور فلاش سلفی در میت 10 لایت مزیت دیگریست که ثبت سلفی در نور کم را برایتان ساده تر خواهد کرد.

همان طور که می بینید هوآوی امکانات و قابلیت های بیشتری را برای عکاسی در اختیار شما قرار می دهد. تعدد حالات از پیش تعریف شده، کنترل دستی کامل، دوربین های ثانویه برای ثبت پرتره یا تغییر مصنوعی ضریب اف و فلاش سلفی از جمله برتری های میت 10 لایت نسبت به گلکسی A7 هستند. با این حال کیفیت دوربین هر دو دستگاه به یکدیگر نزدیک است. در ادامه می توانید عکس های دیگری که توسط این دو تلفن همراه گرفته شده را تماشا کنید:

باتری و شارژ

میت 10 لایت

میت 10 لایت باتری 3340 میلی آمپر ساعتی را در اختیار دارد که همچون اکثر موبایل های امروزی، توسط کاربر قابل تعویض نیست. این باتری به راحتی توان مورد نیاز برای یک روز استفاده سنگین یا یک و نیم روز استفاده عادی را فراهم می کند، اما در سوی دیگر یکی از بهترین موبایل های بازار را از نظر شارژدهی می بینیم. سامسونگ باتری 3600 میلی آمپر ساعتی را درون گلکسی A7 جای داده که به راحتی یک روز و نیم الی دو روز را با شما همراهی می کند.

شارژدهی بهتر گلکسی A7 در مقایسه با میت 10 لایت چند دلیل اصلی دارد؛ اول اینکه ظرفیت باتری اش 240 میلی آمپر ساعت بیشتر است، دوم اینکه چیپست 14 نانومتری اگزینوس 7880 کم مصرف تر از چیپست 16 نانومتری Kirin 659 است، سوم اینکه یک گیگابایت رَم کمتری دارد، و نهایتاً اینکه مصرف باتری پنل های سوپر امولد کمتر از نمایشگرهای LCD است.

باتری میت 10 لایت با شارژر 10 واتی همراهش ظرف 30 دقیقه تا 33 درصد پر می شود و شارژ کامل آن به کمی بیشتر از دو ساعت زمان نیاز دارد. در مقابل گلکسی A7 به خاطر بهره گیری از فناوری شارژ سریع ظرف مدت 100 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

جمع بندی

میت 10 لایت

میت 10 لایت میان رده شایسته ای از غول تکنولوژی چین است که به راحتی می تواند نیازهای روزمره و نیمه حرفه ای شما را برآورده سازد. این موبایل از نظر کیفیت ساخت در سطحی بالاتر از میان رده های معمول بازار قرار می گیرد و طراحی زیبایی دارد، به خصوص با نمایشگر FullView که بخش زیادی از پنل جلویی را به خود اختصاص داده.

از دیگر برتری های میت 10 لایت در مقایسه با رقیب کره ای قدرتمندش یعنی گلکسی A7 می توان به ارگونومی بهتر، اندکی قدرت سخت افزاری بیشتر، حافظه داخلی و رَم بالاتر، دوربین های دوگانه با قابلیت ثبت تصاویر پرتره و ایجاد عمق میدان مصنوعی و فلاش سلفی اشاره کرد. گلکسی A7 هم با بدنه مقاوم در برابر آب، پردازشگر گرافیکی قوی تر، نمایشگر سوپر امولد و شارژدهی عالی به خوبی از محصول هوآوی و دیگر میان رده های بازار متمایز می شود.

البته فاکتور قیمت را هم باید در نظر بگیریم. گلکسی A7 (مدل 2017) در حال حاضر به قیمت حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان به فروش می رسد، در حالی که میت 10 لایت حدود 150 هزار تومان ارزان تر است و نه تنها چیزی از رقیبش کم ندارد، بلکه در مواردی بهتر از آن هم عمل می کند. بنابراین می توان میان رده جدید هوآوی را یکی از گزینه های مناسب در بازه قیمتی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان در بازار کشورمان در نظر گرفت. در ادامه نقاط قوت این دو موبایل را مرور می کنیم:

نقاط قوت هوآوی میت 10 لایت
  • طراحی زیبا و به روز و کیفیت ساخت بسیار خوب
  • حافظه داخلی و رَم بیشتر
  • دوربین دوگانه اصلی با قابلیت عکاسی پرتره
  • دوربین سلفی دوگانه با قابلیت عکاسی پرتره و فلاش سافت
  • امکانات نرم افزاری بیشتر در بخش عکاسی
  • شارژدهی بسیار خوب
نقاط قوت سامسونگ گلکسی A7
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • نمایشگر سوپر امولد
  • پردازشگر گرافیکی بهتر
  • شارژدهی عالی
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • Pedirosh
    Pedirosh | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سلام و خسته نباشید به تیم حرفه ای دیجیاتو. من تو انتخاب گوشی بسیار حساسم.من خودم گوشی های برند های مختلف رو داشتم و تجربه کار با اکثر برند های معتبر دنیا رو دارم. و با تحقیق بسیار زیادی به این انتخاب یعنی MATE 10 LITE رسیدم.با توجه به این هزینه این گوشی جزو بهتریناست و تو یکسری موارد هم رده پرچم دارهای برند های معتبر هم حتی قرار میگیره.این گوشی از لحتاناظ ظاهر و از لحاظ کیفیت تو رده بسیار بالایی قرار میگیره.جا داره یکسری از ویژگی های مهم و جالب این گوشی رو باهاتون در میون بذارم. رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل نمایشگر موسوم به «FullView» میت ۱۰ لایت،‌ تراکم پیکسل ۴۰۹ پیکسل بر اینچ را برای این گوشی به ارمغان آورده است که برای یک میان‌رده عددی کاملا قابل قبول است. روی قاب پشتی گوشی میت 10 لایت از دو دوربین استفاده شده است. از میان این دوربین ها دوربین 16مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار یک دوربین 2مگاپیکسلی قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین ها می توان عکس هایی با پس زمینه ی مات گرفت. این نوع فناوری را قبلا با نام «Portrait Mode» در گوشی های iPhone مشاهده کرده بودیم. در قسمت جلوی این گوشی نیز دو دوربین قرار گرفته اند که دوربین اصلی از قابلیت گرفتن تصاویر 13مگاپیکسلی برخوردار بوده و دیگری به عنوان دوربین 2مگاپیکسلی مکمل دوربین اصلی است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی