ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار گوگل
تکنولوژی

تلاش گوگل برای کنار زدن الکسای آمازون در نمایشگاه CES

اگرچه نمایشگاه CES از فردا به صورت رسمی کار خود را آغاز می کند اما از همین حالا اطلاعات بسیاری از محصولات و فناوری های جدید به رسانه ها راه پیدا کرده است. یکی از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اگرچه نمایشگاه CES از فردا به صورت رسمی کار خود را آغاز می کند اما از همین حالا اطلاعات بسیاری از محصولات و فناوری های جدید به رسانه ها راه پیدا کرده است.

یکی از شرکت های که در سالیان اخیر حضور چندانی در این نمایشگاه نداشته گوگل است، با این حال خبرهایی از حضور پر رنگ کمپانی ساکن مانتن ویو در CES 2018 به گوش می رسد.

بر این اساس کارکنان گوگل از روز گذشته مشغول نصب تجهیزات بزرگ و بنرهای Hey Google در محوطه نمایشگاه بوده اند، که نشان دهنده تمرکز این کمپانی بر دستیار هوشمند است چرا که Hey Google در واقع فرمان راه اندازی دستیار این کمپانی در دستگاه های مختلف استاسپیکر گوگلالبته تمرکز بر این دستیار صوتی به معنای نمایش و بازاریابی اسپیکرهای هوشمند هوم، هوم مینی و هوم مکس نیست بلکه تلاشی برای مقابله با سلطه الکسای آمازون بر CES در سال های اخیر است.

سال گذشته بسیاری از کمپانی های شرکت کننده در CES از یکپارچه شدن الکسا با گجت های خود خبر داده بودند که موفقیت بزرگی برای آمازون به شمار می آید.

امسال اما به نظر می رسد که داستان کمی متفاوت است چرا که پیش از این ال جی از تعبیه دستیار هوشمند گوگل در تلویزیون های خود خبر داده و احتمالا در روزهای آتی خبرهایی بیشتری از این دست منتشر می شوند.Hey Google این غول اینترنتی برای جلب توجه بیشتر علاوه بر بهینه سازی دستیار هوشمند و ایجاد یک غرفه بزرگ در CES، بیلبوردهای بزرگی را با مضمون Hey Google در سطح شهر و مونوریل لاس وگاس که میزبانی این نمایشگاه را بر عهده دارد، نصب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    می‌شه دیگه از عبارت «کمپانی ساکن فلان» استفاده نکنید؟ انقدر استفاده کردید دیگه جدابیتی نداره و حال آدم رو بهم می‌زنه. یک بارش قشنگه.

مطالب پیشنهادی