ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید ایسر سوئیفت 7 معرفی شد؛ باریک ترین لپ تاپ دنیا در CES

معمولاً شرکت های مختلف در نمایشگاه CES لپ تاپ های عمومی خود را معرفی می کنند و محصولات خاص را برای رخدادهای ویژه نگه می دارند. با این حال ایسر امسال در لاس وگاس حداقل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۹

معمولاً شرکت های مختلف در نمایشگاه CES لپ تاپ های عمومی خود را معرفی می کنند و محصولات خاص را برای رخدادهای ویژه نگه می دارند. با این حال ایسر امسال در لاس وگاس حداقل یک محصول منحصر به فرد را ارائه کرده است: اولترابوک ایسر سوئیفت 7 که به مراتب باریک تر از قبل شده و تنها 8.98 میلیمتر ضخامت دارد و به ادعای شرکت سازنده، باریک ترین لپ تاپ جهان به شمار می رود.

ایسر سوئیفت 7

جدا از ضخامت ناچیز بدنه، مابقی ویژگی های سخت افزاری ایسر سوئیفت 7 نیز بسیار قابل توجه هستند. پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i7 در کنار 8 گیگابایت رَم و 256 گیگابایت حافظه SSD از نوع PCIe در این لپ تاپ تعبیه شده، هرچند بهتر بود ایسر به سراغ پردازنده های نسل هشتمی اینتل و حافظه های پر سرعت تر می رفت تا تمایز بیشتری نسبت به رقبا پیدا کند. نمایشگر دستگاه از 13.3 اینچ در نسل قبل به 14 اینچ ارتقاء پیدا کرده اما رزولوشن همچنان روی فول اچ دی باقی مانده.

ایسر سوئیفت 7

یکی از قابلیت های کاربردی در این نسل از ایسر سوئیفت 7 اضافه شدن درگاه سیم کارت برای ارتباط 4G LTE است که در دنیای لپ تاپ ها به ندرت به چشم می خورد. با این حال برچسب قیمت 1699 دلاری رقابتش را با محصولاتی همچون Dell XPS 13 یا لنوو Yoga 920 سخت تر می کند. این لپ تاپ از اواسط اسفند ماه وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

ایسر سوئیفت 7

علاوه بر نسل جدید ایسر سوئیفت 7، ایسر لپ تاپ گیمینگ اقتصادی نیترو 5 را نیز با کارت گرافیک حرفه ای رادئون RX560 و جدیدترین پردازنده های رایزن AMD به روز کرده است. حداکثر حافظه رَم و فضای ذخیره سازی داخلی این لپ تاپ به ترتیب تا 32 و 512 گیگابایت قابل تغییر است و نمایشگر 15.6 اینچی آن هم رزولوشن فول اچ دی دارد.

ایسر نیترو 5

نیترو 5 اگرچه بهترین لپ تاپ گیمینگ بازار به شمار نمی آید، اما همان طور که در بررسی بهترین لپ تاپ های سال 2017 گفتیم، یکی از بهترین گزینه های اقتصادی محسوب می رود. مدل جدید این دستگاه با قیمت پایه 799 دلار از اواسط فروردین سال آینده در بازارهای جهانی حضور پیدا می کند.

ایسر اسپین 3

نهایتاً ایسر مدل به روز شده لپ تاپ تبدیل پذیر اسپین 3 را هم در CES 2018 به نمایش گذاشته که برخلاف سوئیفت 7 به پردازنده نسل هشتمی اینتل مجهز شده و نمایشگر 14 اینچی لمسی با رزولوشن فول اچ دی را در اختیار دارد. این لپ تاپ با قیمت پایه 599 دلار از اواسط بهمن ماه به بازار عرضه می شود. در ادامه سه تصویر دیگر از اسپین 3 را می بینید.

ایسر اسپین 3 ایسر اسپین 3 ایسر اسپین 3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Super.Geek
    Super.Geek | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    لپ تاپ ایسر پردتور هلیوس یا همون acer predator helios از ایسر پارسال بهترین لپ تاپ گیمینگ اقتصادی جهان شد. اینم برای کسانی که همچین چیزی میخوان خوبه. من که بیشتر به قدرت اهمیت میدم تا باریکی.

  • Open Gnubook
    Open Gnubook | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    نسبت به رقبا حافظه و رم کمتری دارد تاچ نیست و قلم ندارد

  • Sami_Ebrahimi
    Sami_Ebrahimi | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    به نظرم این لپ‎تاپ‎ها اصلا ارزش خرید ندارند به چند دلیل. از اونجایی که این لپ‎تاپ‎ها خیلی باریک هستند و شرکت‎های سازندشون فقط روی باریکی بیشتر تمرکز کرده‎اند، بحث گرمای تولیدی و مدیریت دمایی رو اصلا در نظر نمی‎گیرند. مساله بعدی مشکل پورت‎های ورودی و خروجی هست که معمولا به دلیل باریکی این لپ‎تاپ‎ها فقط شامل پورت Type C هستند. این لپ‎تاپ‎ها در مقابل لپ‎تاپ Razer Blade Stealth یا لپ‎تاپ Dell XPS 13 اصلا شانسی ندارند و فقط رقابت شرکت‎ها برای باریکترین لپ‎تاپ دنیا هست که به نظر من هیچ ارزشی نداره.

  • shiva
    shiva | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    هیچ کدوم به ایسوس نمیرسن

    • Ardeshir Nahavandi Fard
      Ardeshir Nahavandi Fard | ۱۷ دی ۱۳۹۶

      ???

  • آریا
    آریا | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    هنوز لپ تاپ اچ پی قشنگتر از اینه

مطالب پیشنهادی