ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از دو کامیپوتر یکپارچه جدید با مدل های Vivo AiO V272 و V222 پرده برداشت

ایسوس دو کامپیوتر یکپارچه جدید را با نام های Vivo AiO V272 و V222 به خانواده محصولات خود اضافه کرد، اما اطلاعات ما در مورد ویژگی های این دو محصول محدود است. بر اساس جزئیات اندکی که ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۲۰

ایسوس دو کامپیوتر یکپارچه جدید را با نام های Vivo AiO V272 و V222 به خانواده محصولات خود اضافه کرد، اما اطلاعات ما در مورد ویژگی های این دو محصول محدود است. بر اساس جزئیات اندکی که شرکت تایوانی منتشر کرده V272 یک مدل ۲۷ اینچی به حساب می آید که از ۱۰۰ درصد استاندارد sRGB پشتیبانی می کند و زاویه دید صفحه نمایش لمسی دستگاه به ۱۷۸ درجه می رسد. این محصول به پرازنده Core i7 نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک MX150 ساخت انویدیا مجهز است، اما ویژگی های دیگر دستگاه مثل رزولوشن صفحه نمایش، مقدار رم و درگاه ها هنوز اعلام نشده اند.

AiO V222 نیز یک صفحه نمایش Full HD در ابعاد ۲۲ اینچ دارد و بر اساس عکس های منتشر شده می توان گفت پشت بدنه دستگاه، حداقل ۳ درگاه USB 3.0 و یک HDMI به چشم می خورند. زمان عرضه دو محصول جدید هم هنوز اعلام نشده است، اما بر اساس سابقه شرکت تایوانی می توانیم امیدوار باشیم دو کامپیوتر یکپارچه جدید هم از مثل محصولات قبلی از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و در بازار با استقبال مواجه شوند.

در پایان از شما دعوت می کنیم گالری تصاویر دو محصول جدید ایسوس را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی