ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Bezel-free Kit ایسوس می توانید سه مانیتور گیمینگ را به هم بچسبانید

برند فرعی Republic of Gamers ایسوس در نمایشگاه CES امسال از محصولی رونمایی کرده که گیمرها شیفته آن می شوند؛ یک وسیله مخصوص به نام Bezel-free Kit که به لطف چند لنز و پدیده شکست نور، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۳

برند فرعی Republic of Gamers ایسوس در نمایشگاه CES امسال از محصولی رونمایی کرده که گیمرها شیفته آن می شوند؛ یک وسیله مخصوص به نام Bezel-free Kit که به لطف چند لنز و پدیده شکست نور، می تواند سه مانیتور گیمینگ را به هم بچسباند تا نمایشگری یکدست و غول آسا داشته باشید.

درون این محصول لنزهای عمودی برای تشخیص حاشیه های مانیتور تعبیه شده که می توانید آن را با زاویه ۱۳۰ درجه به لبه مانیتور گیمینگ خود بچسبانید. کاربرد لنزها این است که حاشیه تصویر دو مانیتور را با هم یکی می کنند و سپس با شکست نور کاری می کنند که شاهد تصویری یکدست و یکپارچه از سه مانیتور باشید.

تصویری که در این حالت مشاهده می کنید به تصویر یک نمایشگر خمیده غول آسا شباهت دارد. خوشبختانه Bezel-free Kit نیاز به نرم افزار خاصی ندارد و ضمنا به باتری یا هر افزونه دیگری از ایسوس برای کار وابسته نیست.

این خصوصیت احتمالا نمایانگر آن است که از این محصول می توانید برای چسباندن مانیتورهای دیگری به غیر از ایسوس به یکدیگر هم استفاده کنید، هر چند که ایسوس تا این لحظه این موضوع را تأیید نکرده است.

قیمت Bezel-free Kit هنوز مشخص نیست، و ایسوس به غیر از ذکر سال ۲۰۱۸ به عنوان زمان عرضه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    کاش یه ویدیو هم ازش میزاشتین.

مطالب پیشنهادی