ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی نسخه بهره مند از پردازنده اینتل تبلت هیبریدی Envy x2 را معرفی کرد

حدود یک ماه پیش اچ پی از تبلت «Envy x2» رونمایی کرد که یکی از اولین تبلت های هیبریدی مبتنی بر ویندوز 10 بود که از چیپست اسنپدراگون 835 بهره می بُرد. حالا در جریان ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۵

حدود یک ماه پیش اچ پی از تبلت «Envy x2» رونمایی کرد که یکی از اولین تبلت های هیبریدی مبتنی بر ویندوز 10 بود که از چیپست اسنپدراگون 835 بهره می بُرد. حالا در جریان رویداد CES این کمپانی نسخه مجهز به پردازنده اینتل این تبلت را معرفی کرده است.

یکی از مهمترین تغییرات این نسخه نسبت نمونه معرفی شده در ماه پیش، این است که قابلیت اتصال به شبکه های مخابراتی در مدل جدید تنها در برخی از مدل ها ارائه می شود. در حالی که نسخه بهره مند از چیپست اسنپدراگون به لطف استفاده از مودم پر سرعت اسنپدراگون X16  امکان استفاده از اینترنت با سرعتی در حد گیگابیت را فراهم می کرد.

این تبلت از نسل هفتم پردازنده های سری Y اینتل بهره می برد؛ یادآوری می کنیم که اینتل تا کنون برخی از پردازنده های نسل هشتم خود را معرفی کرده که البته در بین آنها سری Y به چشم نمی خورد. به لطف این پردازنده، دستگاه بدون نیاز به فن خنک کننده طراحی شده و وعده عمر باتری 15 ساعته داده شده. همچنین به واسطه شارژ سریع، باتری آن تنها در 90 دقیقه تا میزان 90 درصد شارژ می شود.

Envy x2 از نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن +WUXGA بهره می برد و تنها 740 گرم وزن و 7.9 میلی متر ضخامت دارد. یک دوربین مادون قرمز نیز برای استفاده در ویندوز هِلو  در آن تعبیه شده است.

اسپکتر x360 15 اچ پی

همچنین مدل جدید به همراه کیبورد متفاوتی ارائه می شود و نحوه قرار گیری آن روی میز کمی متفاوت است. بدین ترتیب در نمونه جدید امکان قرار گیری دستگاه در زوایای مختلف وجود ندارد و متاسفانه نمی توان از کیبورد نمونه قبلی برای مدل تازه معرفی شده استفاده کرد. لذا به نظر می رسد این بار واژه لپ تاپ نسبت به تبلت بیشتر برازنده مدل جدید Envy x2 باشد.

این تبلت به همراه قلم و کاور کیبورد ارائه می شود. انتظار می رود Envy x2 در هر دو مدل بهره مند از پردازنده اینتل یا چیپست اسنپدراگون در بهار سال 1397 به بازار عرضه شود. هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی