ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ربات جدید سِگوی به نام Loomo با قابلیت حرکت مثل هاوربرد رونمایی شد

شرکت Segway-Ninebot، مالک Segway Robotics، برای نخستین بار از ربات شخصی پیشرفته این شرکت در سال 2016 رونمایی کرد. اما از آن زمان تا کنون این ربات پیشرفت های زیادی به خود دیده و بیشتر از همیشه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۵۴

شرکت Segway-Ninebot، مالک Segway Robotics، برای نخستین بار از ربات شخصی پیشرفته این شرکت در سال 2016 رونمایی کرد. اما از آن زمان تا کنون این ربات پیشرفت های زیادی به خود دیده و بیشتر از همیشه به تکامل نزدیک شده است.

مدل جدید این ربات شخصی که Loomo نامگذاری شده، دیگر مثل مدل های قدیمی دارای بازوی لگویی شکل نیست و می تواند مثل یک هاوربرد روی زمین حرکت کند. در حال حاضر نسخه ای از این ربات در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته، اما نسخه مصرف کننده احتمالا طی چند روزه آینده و در جریان برگزاری نمایشگاه CES به دست مشتریان می رسد.

مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت Loomo این است که می توانید مثل یک هاوربورد سوار آن شوید، اما به محض پیاده شدن قسمت سر ربات که یک مانیتور روی آن تعبیه شده شروع به چرخش کرده و به یک چهره دیجیتالی تبدیل می شود.

در این حالت ربات می تواند مثل یک سگ دست آموز شما را دنبال کند و حتی زمانی که از آن بخواهید از شما عکس بگیرد. به غیر از این، Loomo می تواند در نقش نگهبان هم برایتان ظاهر شود و ضمنا با بذله گویی هایش موجبات خنده و شادی شما را فراهم آورد.

ربات Loomo از سیستم عامل اندروید برای انجام فرمان ها قدرت می گیرد، بنابراین توسعه دهندگان شخص ثالث می توانند با برنامه نویسی قابلیت های جدیدی را به آن اضافه نمایند. نکته خوب این که ساخت نسخه ای تجاری از این ربات به نام Loomo Go هم در دستور کار سِگوی قرار دارد که می تواند مثل یک کامیون واگنی پر از بار را به دنبال خود بکشد.

شرکت سِگوی هنوز در مورد قیمت این ربات صحبتی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی